تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۲
جالب است ۰
تخلیه هیجان در بورس تهران:

شاخص دوباره سبز شد!

در پایان معاملات شاخص کل متاثر از معاملات مثبت نمادهای فارس، جم، فملی، شخارک، وغدیر و شپدیس با رشد حدود ۴۰۸ واحدی به ارتفاع ۹۸,۶۲۹ رسید که در این بین نمادهای ومعادن، وبملت و خساپا بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.
شاخص دوباره سبز شد!
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، با فروکش شدن هیجان فروشندگان روز گذشته و طبق انتظار گروه خودرویی با معاملاتی اکثرا متعادل تر از روز گذشته معامله شدند که در این میان نمادهای خزر، خکار، خوساز و خشرق از اقبال بیشتری برخوردار بودند و صف خرید شدند. در نیمه بازار امروز نمادهای خپارس، خزامیا، ختور، خچرخش، خکمک، خاذین و خگستر نیز به دلیل قرار داشتن در سطوح حمایتی و کاهش محسوس فروشندگان (با افزایش هر چند اندک خریداران) با نوسانات مثبتی مواجه شدند. از سویی به نظر می رسد  به پایان رشد قیمت دلار برای امسال رسیده ایم و هرگونه افزایش قیمت از این محدوده ها، فقط جو هیجانی است که خبر خوبی برای گروه خودرو است.

امروز توجه بازار به سرمایه گذاری های حوزه پتروشیمی جلب شده بود لذا با افزایش تقاضا و جهش قیمت نمادهای کم ریسک وصندوق و وغدیر مواجه بودیم، همچنین شایعه مجدد انجام معامله بلوکی نماد ارزنده سرچشمه در بازار امروز شنیده می شود.
گروه‎های سرمایه گذاری و واسطه گرهای مالی اکثرا معاملاتی متعادل را تجربه کردند، ادامه رشد 10 درصدی نماد انرژی3 (پس از رشد حدود 130 درصدی طی حدود یک ماه) و ادامه معاملات مثبت نماد کالا4 قابل توجه بود.
در گروه فلزی و معدنی شاهد صف خرید نمادهای فنوال، فولاژ، فنورد، فرود، فسپا  و کمنگنز بودیم این در حالی اتفاق افتاد که نماد ارزنده ومعادن علیرغم جو مثبت گروه، رشد قیمت بسیار مناسب زیر مجموعه ها و افزایش ارزش خالص داریی ها در کنار پتانسیل ادامه رشد زیر مجموعه ها بخصوص نمادهای کگل و کچاد و در نهایت قرار داشتن در سطوح حمایتی (1750 ریال) و حتی جذاب برای حتی برای کوتاه مدت، همچنان با معاملاتی کم فروغ و نوسانات منفی مواجه بود.
همچینن در جریان داد و ستدهای امروز، نمادهای ساربیل، قهکمت، کخاک، شبندر، پارسان و کفرا متوقف شدند درحالیکه نمادهای وتوصا، ورنا، قشکر و دزهراوی به گردونه معاملات بازگشتند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdci.va3ct1aypbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین