تاریخ انتشار :جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۶
جالب است ۰
بازارهای آسیایی درمعاملات روز جمعه با روند کاهشی همراه شدند در حالی که خوش بینی ها نسبت به بسته محرک مالی در آمریکا موجب شد سرمایه گذاران نسبت به فروش دارایی های پرریسک و سهام خود اقدام کنند.
افت آسیایی ها در پی ابهامات بسته محرک مالی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،ابهاماتی که بر سر بودجه تصویبی بسته محرک مالی در آمریکا ایجاد شده است، فعالیت های اقتصادی در این کشور و ادامه حیات برخی شرکت ها کوچک را زیر سوال برده است. در این بین، تمایل سرمایه گذاران به فروش اوراق پرریسک بیشتر شده است.

این در حالی است که، شاخص آسیا پاسفیک در منطقه آسیا با افت ۰.۳ درصدی همراه شده است و شاخص نیکی ژاپن هم افت ۰.۲ درصدی را از آن خود کرده است.

شاخص آتی اس اند پی با افت ۰.۱ درصدی رو به رو شده است در حالی که در روز گذشته توانست با رشد ۰.۵ درصدی معاملات را به پایان ببرد.

نشست های اضطراری در واشنگتن بین اعضای کنگره در روز پنجشنبه نیز ادامه داشت تا توافق ها میان اعضا بر سر بودجه ۹۰۰ میلیارد دلاری ایجاد شود. به نظر می رسد این مذاکرات تا هفته آینده ادامه دار باشد .

شارون زولنر، مدیر اقتصادی در موسسه تقیقاتی ای ان زد در این خصوص بیان داشت: در فضایی قرار گرفتیم که خبرهای بد، نتایج خوبی دارند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcenw8f.jh8npi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین