تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۸
جالب است ۰
بازارهای آسیایی در شروع ساعات کاری امروز با روند کاهشی همراه شدند در حالی که قیمت مس و نفت جهانی با تعادلی نسبی همراه شد و بازارهای جهانی در انتظار تلاش اتحادیه اروپا و آمریکا برای طراحی برنامه محرک مالی برای خروج از بحران اقتصادی کرونا هستند.
بازارهای آسیایی شکننده شدند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،در بازار امروز شاخص آسیا پاسفیک با کاهش ۰.۲ درصدی همراه شد و شاخص آتی ای مینی هم با افت ۰.۴ درصدی معاملات را ادامه داد.

این در حالی است که، افزایش میزان مبتلایان به کوید ۱۹ در آمریکا همچنان موجب ترس و وحشت سرمایه گذاران نسبت به روند بهبود این بیماری شده است.

بر اساس آمار منتشر شده از بیمارستان جان هاپکینز آمریکا، از ابتدای شیوع این بیماری تا ۲۴ ساعت گذشته در حدود ۱۴.۵ میلیون نفر  در آمریکا به این بیماری مبتلا شده اند و در حدود ۶۰۰ هزار نفر نیز فوت کرده اند.

شین اولیور، مدیر سرمایه گذاری استراتژیک در موسسه تحقیقات و دارایی ای ام پی در این خصوص بیان داشت: سهام موجود در بازارهای سهام تا سر حد شکنندگی رسیده اند و به نظر می رسد اقتصاد جهانی از دریچه بازارهای سهام به وضعیت رکود رسیده است.

به این ترتیب، در بازارهای آسیایی شاخص نیکی ژاپن با افت ۰.۳ درصدی همراه شد و شاخص کاسپی کره جنوبی نیز ۰.۳  درصد افت کرد. در این بین شاخص بورس استرالیا با کاهش ۰.۶ درصدی رو به رو شد و شاخص اصلی بورس هنگ کنگ هم ۰.۱ درصد منفی شد.

این در حالی است که، هنگ کنگ در روز یکشنبه اعلام کرد که در حدود ۱۰۸ نفر به ویروس کرونا مبتلا و شناسایی شدند و به این ترتیب، مقررات رفت و آمد و بهداشت در این کشور شدیدتر شد.

اما در چین، شاخص شانگهای با افزایش ۲.۰۶ درصدی همراه شد و شاخص شن ژن نیز ۰.۲ درصد رشد کرد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcepp8f.jh87pi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین