تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۱۷
جالب است ۰
آینده تامین مالی در کشور مشروط به ایجاد بازار سرمایه و ابزارهای نوین است
نقش بازار سرمایه و ابزارهای نوین  در اینده تامین مالی کشور
 به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین ؛دبیر انجمن مالی،  در نخستین همایش مالی ایران درباره برگزاری این همایش  گفت: در پنل های این همایش دو‌ موضوع تامین مالی از طریق بازار سرمایه و تامین مالی استارتاپ ها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. دکتر علی نمکی، گفت: انجمن مالی ایران از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را به شکل رسمی شروع کرده است و در حال حاضر با ۴ سال فعالیت در حوزه های گوناگون و با توچه به نیاز کشور به بحث تامین مالی بنگاهها و تولید تصمیم به برگزاری اولین همایش مالی خود با همکاری دانشگاه الزهرا گرفت. زمان مناسب برای انهم با توجه به نظرات اعضای محترم هیات مدیره انجمن روز اقتصاد مقاومتی تشخیص داده شد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم همزمان با روز اقتصاد مقاومتی همایشی با مضمون حمایت از تولید و با رویکرد تامین مالی  برگزار کنیم.
وی درباره تعداد و فعالیت کمیته های انجمن مالی ایران گفت: در انجمن مالی ۹ کمیته داریم که از جمله آن می توان به کمیته‌های بانکداری، بازار سرمایه، بیمه، اشاره کرد. امسال سعی کردیم که بر راستای محورهای چهار کمیته بانکداری، بیمه، بازار سرمایه و مالی و فناوری اطلاعات همایش را برگزار نموده و به نوعی فعالیت های این کمیته ها را بیان کنیم.
نمکی ادامه داد: اکثر بزرگان کشور اتفاق نظر دارند که موضوع تامین مالی بنگاه های اقتصادی از جمله مهمترین دغدغه های تولیدکنندگان است. در این همایش با رویکرد های مختلف به موضوع تامین مالی خواهیم پرداخت. یکی از موضوعاتی که در پنل های این همایش مطرح خواهد شد تامین مالی استارتاپ ها و دیگری تامین مالی در بخش تولید و با محوریت بازار سرمایه است. ما سعی کردیم در حوزه تامین مالی بنگاه ها رویکردی متفاوت داشته باشیم.
عضو هیات مدیره انجمن مالی ایران درباره مخاطبان همایش مالی ایران با رویکرد تامین مالی گفت:  نیاز تمام شرکت‌ها چه آن هایی که در بازار سرمایه هستند چه آنهایی که در بازار سرمایه نیستند تامین مالی پروژه هاست، همه شرکت ها می‌توانند از ظرفیت های تامین مالی از طریق بازار سرمایه بهره ببرند و مخاطب این همایش باشند.
نمکی افزود: در این همایش دو پنل اصلی طراحی کردیم که یکی درباره ارزش‌گذاری استارتاپ ها و دیگری درباره ابزارهای تامین مالی در بازار سرمایه است. ما باید تمام شرکت های شفاف را تشویق کنیم که از طریق بازار سرمایه تامین مالی کنند.
وی افزود: از مسئولان شرکت بورس، فرابورس و دیگر ارکان بازار سرمایه دعوت کردیم که در این همایش حضور داشته باشند و تجربیات خود را در اختیار حضار قرار دهند.
نمکی  اضافه کرد: روش ارزشگذاری کسب و کارها یکی از موضوعات مهم است که در این همایش مورد بحث و بررسی قرار میگیرد. از طرفی استارتاپ ها هم باید با ادبیات تامین مالی آشنا شوند و این موضوع می‌تواند در توسعه اقتصادی کشور موثر باشند.
انتظار می رود که شرکت ها آموزش هایی ببینند تا که به شکل بهتری چه از منظر نرخ و چه از نظر نحوه تامین مالی‌ بتوانند از بازار تامین مالی کنند.  

https://sarmayegozarionline.ir/vdcfe1dv.w6djxagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین