تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲
جالب است ۰
گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران در صورت های مالی ۱۲ماهه اعلام کرد که پرتفوی بورسی این شرکت ۵هزار و ۲۱۰میلیارد و ۲۵۰میلیون ریا افزایش یافت.
پرتفوی بورسی "وتوصا"  ۵.۲۱ هزار میلیارد ریال افزایش یافت
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران در صورت های مالی ۱۲ماهه اعلام کرد که پرتفوی بورسی این شرکت ۵هزار و ۲۱۰میلیارد و ۲۵۰میلیون ریا افزایش یافت.

گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران صورت های مالی حسابرسی شده ۱۲ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ را اعلام کرد. این شرکت در گزارش منتشر شده با سرمایه ۲هزار و ۶۵۰میلیارد ریالی سود هرسهم را ۶۴۲ریال اعلام کرد که نسبت به سال مالی گذشته ۲۲درصد کاهش یافته است.

"وتوصا" سود عملیاتی سال مالی منتهی به شهریور۱۳۹۸ را ۲هزار و ۳۲میلیارد ریال، سود خالص را یک هزار و ۷۰۱میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را یک هزار و ۲۷۲میلیارد ریال اعلام کرده است.

این شرکت صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس را با افزایش ۵هزار و ۲۱۰میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال اعلام کرد. همچنین در این دوره بهای تمام شده پرتفوی بورسی را با کاهش ۴۱میلیارد و ۷۶۹میلیون ریالی مبلغ ۴هزار و ۹۶۲میلیارد ریال منتشر کرد. علاوه بر این ارزش بازار آن نیز با رشد ۵هزار و ۱۵میلیارد ریالی به ۱۰هزار و ۱۷۲میلیارد ریال بالغ شده است.

گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران کل مبلغ سهام واگذار شده در این دوره را ۲هزار و ۳۹۱میلیارد ریال اعلام و سود این واگذاری را ۴۶۲میلیارد و۱۲۰میلیون ریال ذکر کرد. از سوی دیگر کل مبلغ بهای تمام شده شرکت های پذیرفته شده در بورس را یک هزار و ۶۷۶میلیارد ریال منتشر کرده است.

"وتوصا" از اهداف و راهبردهای آتی مدیریت در خصوص ترکیب پرتفوی به بخش املاک اشاره کرد که قصد دارد آن را به فروش برساند .  همچنین به غیر از افزایش سرمایه، برنامه با اهمیتی در سال مالی آتی ندارد.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdciyzaq.t1az52bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین