تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۵
جالب است ۰
سرپرست تیم ملی والیبال ایران زمان اعلام شدن لیست ملی‌پوشان اعزامی برای رقابت‌های انتخابی المپیک در چین را اعلام کرد.
خوشخبر: لیست تیم ملی والیبال برای انتخابی المپیک فردا ارسال می‌شود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک قاره آسیا ۱۷ تا ۲۲ دی ماه سال جاری، به میزبانی شهر جیانگمن در کشور چین برگزار می‌شود که تیم ملی ایران نیز باید طبق برنامه برگزاری مسابقات تا روز دوشنبه نهم دی ماه اسامی نفرات اعزامی خود به این مسابقات را اعلام می‌کرد که این اتفاق رخ نداد.

امیر خوشخبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران در این مورد به ایسنا گفت: چون کولاکوویچ به عنوان سرمربی تصمیم داشت تا لحظه پایانی صبر کرده و بهترین تصمیم را در مورد نفرات اعزامی بگیرد، از مسئولان برگزاری مسابقات وقت گرفتیم تا لیست خود را پنجشبه صبح اعلام کنیم.

او افزود: زمان قانونی اعلام اسامی بازیکنان تا روز دوشنبه بود که بنده هم گفتم اعلام می‌کنیم، اما در ادامه تصمیم بر آن شد که تا آخرین لحظه صبر کنیم که به همین دلیل روابط بین‌الملل ما از مسئولان برگزاری این مسابقات زمان گرفت تا روز پنج‌شنبه لیست را اعلام کنیم.

سرپرست تیم ملی ایران درباره حواشی به وجود آمده نیز گفت: برخی می‌گویند که ما لیست را ارسال کرده و از فدراسیون آسیا خواسته‌ایم که اسامی را منتشر نکند! این موضوع اصلا درست نیست. ما نمی‌توانیم از فدراسیون آسیا بخواهیم که لیست ایران را مخفی نگه دارد. فعلا لیست ارسال نشده و روز پنج‌شنبه این اتفاق رخ می‌دهد. 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcfj1dv.w6dxeagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین