تاریخ انتشار :شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۹
جالب است ۰
روند صعودی بورس در نخستین روز هفته مجددا از سر گرفته شد و شاخص این بازار با ۶۵۴۳ واحد رشد به رقم ۳۶۷ هزار و ۶۳۱ واحد رسید. همچنین امروز تعداد و ارزش معاملات در بازار نسبت به روز چهارشنبه افزایش یافت.
رشد بورس از سرگرفته شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،چراغ بورس که در روز چهارشنبه هفته گذشته قرمز شد شده بود، مجددا امروز به رنگ سبز درآمد و هم شاخص کل و هم شاخص کل با معیار هم‌وزن با رشد مواجه بودند؛ به طوریکه شاخص کل 6543 واحد رشد داشت و شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با 2867 واحد رشد رقم 117 هزار و 165 واحد را به ثبت رساند.

معامله‌گران امروز 614 هزار معامله انجام دادند که 30 هزار و 731 میلیارد تومان ارزش داشت، این رقم نسبت به روز چهارشنبه با افزایش همراه شد.

امروز گروه مپنا، سرمایه‌گذاری غدیر، بانک ملت، پالایش نفت بندرعباس، فولاد مبارکه اصفهان، گسترش نفت و گاز پارسیان، و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را در صعودی شدن بازار داشتند.

نمادهای پربیننده امروز بورس شامل بانک‌های تجارت، ملت و اقتصاد نوین، سایپا،  فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو و ماشین سازی اراک بودند.

فرابورس رشد کرد

امروز فرابورس همسو با بورس با رشد مواجه بود و شاخص کل این بازار با 111 واحد رشد رقم 4774 واحد را ثبت کرد.

معامله‌گران در فرابورس 300 هزار معامله به ارزش 14 هزار و 113 میلیارد تومان انجام دادند که نسبت به روز چهارشنبه با رشد مواجه بود.

امروز پتروشیمی مارون، سنگ آهن گهر زمین، سهامی ذوب آهن اصفهان، توسعه مولد نیروگاهی جهرم، بیمه کوثر، صنایع ماشین‌های اداری ایران و پالایش نفت شیراز نسبت به سایر نمادها بیش‌ترین تاثیر مثبت را در فرابورس داشتند.

همچنین سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، س. توسعه و عمران استان کرمان، فرابورس ایران، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، توسعه مولد نیروگاهی جهرم و توزیع دارو پخش  نمادهای پربیننده فرابورس بودند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcgt793.ak9zy4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین