تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۸
جالب است ۰
سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: با توجه به شرایط خاص امسال، سازمان لیگ بهترین روش را برای برگزاری بازی‌های مرحله پلی‌آف انتخاب کرد.
محمدی‌راد: بهترین روش برای پلی‌آف لیگ والیبال انتخاب شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،رحمان محمدی‌راد ، درباره برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال برای بازی‌های لیگ، خصوصا مرحله پلی‌آف اظهار کرد: امسال سال خاصی برای والیبال است و همه به این موضوع اشراف دارند. مسابقات انتخابی المپیک از اهمیت بسیار زیادی برای همه جامعه والیبال برخوردار است و سازمان لیگ هم برای برگزاری و به اتمام رساندن بازی‌های لیگ، چاره‌ای جز این روش نداشت.

او ادامه داد: پیرو جلسات مختلفی که برای تصمیم گیری در این موضوع برگزار شد، روش‌های مختلفی مد نظر سازمان لیگ بود که با مخالفت مربیان باشگاه‌ها عملی نشد. به عنوان مثال، قرار بود قهرمان فصل گذشته یا قهرمان دور گروهی لیگ امسال به عنوان نماینده ایران به جام باشگاه‌های آسیا اعزام شود که با مخالفت مربیان همراه شد، چون دوستان معتقد بودند که این موضوع باعث از بین رفتن انگیزه در بازیکنان تیم‌ها می‌شود.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان افزود: در مجموع با توجه به این موضوعات و کمبود زمان برای برگزاری مرحله پلی‌آف سوپر لیگ به صورت رفت و برگشت مانند سال‌های گذشته،‌ تصمیم بر آن شد که بازی‌های سوپر لیگ به صورت متمرکز و در تهران برگزار شود. الآن جایگاه تیم‌های اول و دوم از ارزش زیادی برخوردار است و در کل هم این روش بهترین روش برای برگزاری بازی‌های پلی‌آف باتوجه به شرایط فعلی بود که سازمان لیگ و مربیان باشگاهی‌ تایید کردند. با این روش قهرمان فصل جاری لیگ به عنوان نماینده ایران راهی جام باشگاه‌های آسیا خواهد شد.

او همچنین درباره برنامه‌های تیم سپاهان برای پشت سر گذاشتن تعطیلات لیگ گفت: در حال حاضر تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم و سعی داریم که چند بازی تدارکاتی را در این هفته‌ها برگزار کنیم. بازیکنان ما نیز در اردوهای تیم ملی هستند و سعی می‌کنیم تا زمان مشخص شدن تکلیف آن‌ها صبر کرده و سپس برنامه‌های خود را بررسی و طراحی کنیم.

محمدی‌راد در پاسخ به این سوال که آیا تیم سپاهان برای نیم فصل دوم لیگ و بعد از تعطیلات، تصمیم به خرید بازیکن جدید دارد؟ اظهار کرد: واقعیت این است که ما از عملکرد همه نفرات خود در پست‌های مختلف راضی هستیم و سعی داریم این نفرات را حفظ کنیم. ایده باشگاه از ابتدا این است که به رده‌های پایه خود توجه کنیم و بنده شخصا با شروع بازی‌های جوانان در سالن مسابقات جوانان حاضر می‌شوم تا آینده سازان تیم خود را تحت نظر داشته باشم. در پست‌هایی که ممکن به دلیل فشار زیاد لیگ دچار آسیب دیدگی یا ضعف شویم از این نفرات جوان استفاده خواهیم کرد.

او در پاسخ به این سوال که هدفگذاری باشگاه سپاهان برای فصل جاری لیگ‌برتر والیبال چیست؟ گفت: امسال سال اولی است که تیم در لیگ‌برتر حضور دارد و ما برنامه سه ساله داریم تا تیم را به جایگاه خوبی در والیبال ایران و آسیا برسانیم. همه مجموعه با هم هماهنگ هستند و برنامه‌ها را طبق روال پیش می‌بریم تا ان‌شاءالله والیبال اصفهان را به جایگاه قابل قبولی رسانده و باعث شادی مردم عزیز این استان شویم. 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcenp8p.jh87vi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما