تاریخ انتشار :شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۹
جالب است ۰
دارنده ۲ مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان، با تاکید بر اینکه هدفش رسیدن به دوبنده تیم ملی در رقابت‌های المپیک است، گفت: در ابتدا بدنبال قهرمانی در جام تختی خواهم بود.
گلیج: بی‌انگیزه نشده‌ام/ هدفم پوشیدن دوبنده تیم ملی در المپیک است
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،مجتبی گلیج ، درباره ارزیابی خود از لیگ کشتی آزاد، اظهار کرد: تقریبا همه تیم‌ها در یک حد بودند و مسابقات مخصوصا در مرحله نیمه نهایی و نهایی با حساسیت و هیجان زیادی برگزار شد. نتایج تیم‌ها خیلی نزدیک بود و لیگ نسبت به سال‌های قبل از کیفیت بالاتری برخوردار بود. امیدوارم تیم‌های بیشتری وارد لیگ شوند و لیگ کشتی بیش از پیش جذابتر شود. کشتی‌گیران به درآمد حاصل از حضور در لیگ نیاز دارند و این موضوع باعث کمک به کشتی و رشد کشتی ایران خواهد شد.

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران درباره حواشی تیم اترک در روزهای پایانی و اینکه آیا اظهارات مربیان مبنی بر ترک اردو توسط کشتی‌گیران صحت داشته یا خیر، گفت: بلی. بدلیل کوتاهی‌هایی که صورت گرفت، بچه‌ها اقدام به ترک اردو کردند. با اتفاقاتی که رخ داد مسئولان تیم به تعهداتشان عمل کردند و شرایط عادی به تیم بازگشت. جا دارد از کادر فنی که از بچه‌ها حمایت کردند تشکر کنم. ما با کمترین امکانات بهترین نتیجه ممکن را گرفتیم و همه تیم با تمام توان برای کسب موفقیت تلاش کرد.

وی درباره عملکرد ضعیف خود در دیدار نیمه نهایی و علت کشتی نگرفتنش در دیدار پایانی، گفت: در جریان تمرینات تیم در اردوی آخر کمرم آسیب دید و به همین دلیل نتوانستم آنطور که باید کشتی بگیرم. اهل بهانه‌گیری نیستم و قبول دارم در کنار این موضوع در نیمه نهایی خیلی بد کشتی گرفتم و اشتباهات بزرگی داشتم که منجر به شکستم شد اما آسیب‌دیدگی نیز خیلی اذیتم کرد.

دارنده ۲ مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان ادامه داد: در دیدار پایانی هم آمپول زدم و می‌خواستم کشتی بگیرم اما از آنجا که نتیجه من تاثیری در کسب نتیجه نداشت، کادر فنی گفت کشتی نگیر.

وی در پایان با تاکید بر اینکه با قدرت به دنبال رسیدن به دوبنده تیم ملی در رقابت‌های المپیک است، گفت: نه تنها بی‌انگیزه نیستم بلکه انگیزه بالایی دارم و می خواهم باز هم به موفقیت برسم. هدف اولم این است که در جام تختی با کسب عنوان قهرمانی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی گام بردارم و با تلاش زیاد به دوبنده تیم ملی برسم. انگیزه زیادی دارم و می‌خواهم برای ایران در المپیک کشتی بگیرم.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjhxei.uqehtzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین