تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۱
جالب است ۰
مربی جدید تیم ملی کاراته با بیان این که ارتباط خوبی با ملی‌پوشان کارته دارد، گفت: سعی می‌کنم تا حد توان در خدمت تیم ملی باشم تا به اهداف‌مان در راه کسب سهمیه‌های المپیک برسیم.
حسن روحانی: انتظار بالا از کاراته باعث فشار بر ملی‌پوشان می‌شود/ به اسپانیا نمی‌روم
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،حسن روحانی ، درباره انتخابش به عنوان مربی جدید تیم ملی کاراته، اظهار کرد: سعی می‌کنم راه برادرم حسین و سلطانی را که هر دو از مفاخر ایران در عرصه قهرمانی و مربیگری هستند را ادامه بدهم و جای خالی آن‌ها را پر کنم، هر چند کار بسیار سختی است و شدنی نیست.همیشه به اردوهای تیم ملی سر می‌زدم و از شرایط بچه‌ها و حریفان‌شان اطلاع دارم، با تمام توان در خدمت تیم ملی و کادر فنی خواهم بود و امیدوارم بتوانیم به کمک یکدیگر به اهداف‌مان در کسب سهمیه‌های المپیک برسیم.

مربی تیم ملی کاراته افزود: هر چه به المپیک نزدیک‌تر می‌شویم، فشردگی مسابقات و خستگی بچه‌ها نیز بیش‌تر می‌شود، به همین دلیل احتمال آسیب جسمی و روحی نیز برای آن‌ها بیش‌تر می‌شود. سعی می‌کنم در این زمینه با ارتباط خوب به تمامی بچه‌ها کمک کنم و در کنارشان باشم تا با کیفیت هر چه بیش‌تر به مصاف رقیبان‌شان بروند.

او درباره شرایط تیم ملی نیز گفت: خوشبختانه بچه‌ها به خوبی و با کم‌ترین نوسان رو به جلو در حال حرکت هستند. توقع از تیم ملی کاراته بالا رفته و همین امر می‌تواند فشار بر تیم ملی را زیاد کند. تمامی کشورها با قدرت برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنند و نباید این انتظار وجود داشته باشد که بچه‌ها در تمامی رویدادها به نتایج عالی برسند. همه ما برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم و در این راه به حمایت نیاز داریم.

روحانی در پاسخ به این سوال که آیا به همراه تیم ملی راهی رقابت‌های اسپانیا خواهد شد یا خیر؟ گفت: بعید می‌دانم بتوانم تیم ملی را در اسپانیا همراهی کنم اما در مرحله بعدی که در شیلی برگزار خواهد شد در کنار تیم ملی خواهم بود.

وی درباره شرایط برادرش پس از به‌دست گرفتن هدایت تیم ملی روسیه، گفت: چند کشور خواهان او بودند که در نهایت با روس‌ها به تفاهم رسید و کارش را آغاز کرد. روس‌ها مسابقات قهرمانی کشورشان را برگزار کرده‌اند و تلاش‌شان این است که در بخش دختران و پسران در مجموع ۲ یا ۳ سهمیه المپیک بگیرند بنابراین هدف‌شان این است که در مرحله نهایی رقابت‌های کسب سهمیه در فرانسه بتوانند سهمیه‌های لازم را کسب کنند. خوشبختانه حسین از شرایطش در روسیه راضی است و هدفش کمک به کاراته این کشور است.

روحانی درباره امکان استفاده برادرش از مربی ایرانی در تیم ملی روسیه و نحوه برقراری ارتباط با اعضای تیم، خاطرنشان کرد: حسین دستیار ایرانی نخواهد داشت. یکی از مربیان روسیه نیز مسلط به زبان انگلیسی است و برادرم مشکلی بابت انتقال گفته‌هایش به اعضای تیم ندارد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcenw8n.jh8vni9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین