تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۱
جالب است ۰
معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس با اشاره به اینکه صنعت کارگزاری با توجه به بزرگ شدن بازار سرمایه در آینده باید الزاماتی داشته باشد، اظهار داشت: یکی از مهمترین دستور کارهای سازمان بورس بررسی چشم‌انداز صنعت کارگزاری است.
تأمین سرمایه مسکن بازار سرمایه در مرحله موافقت اصولی
معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس با اشاره به اینکه صنعت کارگزاری با توجه به بزرگ شدن بازار سرمایه در آینده باید الزاماتی داشته باشد، اظهار داشت: یکی از مهمترین دستورکارهای سازمان بورس بررسی چشم‌انداز صنعت کارگزاری است.

به گزارش سرمایه گذاری آنلاین و به نقل از فارس، دکتر علی سعیدی معاون سازمان بورس و ارواق بهادار با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در سازمان بورس و اوراق بهادار برای تأمین مالی بازار اولیه و بخش‌های مختلف اقتصاد، اظهار داشت: در مرحله اول راه‌اندازی تأمین سرمایه بانک مسکن انجام خواهد شد و همچنین راه‌اندازی صندوق‌های پروژه در حوزه‌‌های مختلف همچنان در حال پیگیری است.

وی افزود: راه‌اندازی شرکت تأمین سرمایه بانک مسکن در حال دریافت موافقت اصولی است و به جمع دیگر تأمین سرمایه‌ها می‌پیوندد.

معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار همچنین با تأکید بر اینکه بررسی چشم‌انداز صنعت کارگزاری از دیگر دستور کارهاست، تأکید کرد: در آینده با توجه به بزرگ شدن بازار سرمایه صنعت کارگزاری باید الزاماتی داشته باشد، تا به عنوان بزرگترین نهاد مالی فعالیت کند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcd6.0kyyt0s22a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین