تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۷
جالب است ۰
طی نشست مقامات اقتصادی گروه جی ۲۰، این اعضا بر افزایش سرمایه گذاری بر زیر ساخت‌ها برای افزایش رشد اقتصادی تأکید کردند.
تأکید گروه ۲۰ بر سرمایه‌گذاری در زیر ساخت‌ها برای توسعه
به گزارش سرمایه گذاری آنلاین و نقل از فارس، در حاشیه نشست سالانه صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی، اعضای گروه جی 20، بر افزایش سرمایه گذاری در زیر ساخت‌ها به عنوان نقطه عطفی در افزایش رشد اقتصادی جهانی تأکید کردند.

بر این اساس، وزیر خزانه داری استرالیا اعلام کرد، بر اساس این توافق، حجم و کیفیت زیر ساخت ها در کشورهای عضو کروه جی 20 طی سال های آینده افزایش خواهد یافت.

پیشتر نیز صندوق بین المللی پول، رشد اقتصاد جهانی در سال 2014 و 2015 را تنها 3.5 درصد پیش بینی کرده بود و نسبت به کندی رشد اقتصادی برخی کشورها هشدار داده بود؛ این سازمان بین‌المللی افزایش سرمایه گذاری بر زیر ساخت ها را یکی از راه های حل این مشکل عنوان کرده بود.

بر همین اساس کریستین لاگارد اعلام کرده است، سرمایه گذاری بر زیر ساخت ها نه تنها در کوتاه مدت می‌تواند با افزایش میزان اشتغال پشتیبان رشد اقتصادی باشد، بلکه در میان مدت نیز می‌تواند باعث سرعت بخشیدن به ایجاد ارزش افزوده در اقتصادها شود.

گروه جی 20، شامل 19 کشور  و همچنین  اتحادیه اروپا هستند که بالغ بر  85 درصد از تولید ناخالص داخلی جهان را در دست دارند. آمریکا، چین، برزیل و روسیه از جمله کشورهای  عضو این گروه محسوب می‌شوند.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcfa.djww6dviig.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین