تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۶
جالب است ۰
رییس اتاق بازرگانی تهران خبر داد:

تشکیل کارگروه بررسی مشکلات اقتصادی

رییس اتاق بازرگانی تهران از تشکیل کارگروه هایی برای بررسی مشکلات اقتصادی خبر داد.
تشکیل کارگروه بررسی مشکلات اقتصادی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، مسعود خوانساری صبح امروز (سه شنبه) و در نشست هیات نمایندگان اتاق تهران گفت: هفته جاری همایش مقابله با فساد با حضور معاون حقوقی رییس جمهوری و مراسم تقدیر از صادرکنندگان نمونه با حضور وزیر صنعت برگزار شد.

وی با اشاره به جلسه هیات نمایندگان با حضور علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اتاق تهران اظهار داشت: قرار شد کارگروه هایی را برای بررسی مشکلات اقتصادی تشکیل داده و با معاون اول رییس جمهور به عنوان فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی همکاری داشته باشیم.

رییس اتاق تهران به لایحه بودجه سال آینده اشاره کرد و گفت: بودجه، تورم و رکود وضعیت خوبی ندارند و برای اینکه بذر ناامیدی بیشتر نشود، سکوت می کنم. وی ادامه داد: امیدوار هستم که تا ماه آینده گشایشی ایجاد شود.

فرهاد فزونی عضو هیات نمایندگان نیز در سخنانی در این نشست گفت: روزانه در کشور 5 میلیون لیتر بنزین سوپر می فروشد ولی دولت حتی حاضر نیست نرخ بنزین سوپر را از ١٢۰۰ تومان بالاتر ببرد.

وی افزود: قانون منع به کار گیری بازنشستگان تصویب شد اما برخی دستگاه ها قانون را دور می زنند. نشست هیات نمایندگان امروز اتاق تهران با حضور مرتضی شهیدزاده رییس صندوق توسعه ملی در حال برگزاری است.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcbzsbf.rhbw9piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما