تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰
جالب است ۰
سفیر اتریش در تهران گفت: اتحادیه اروپا به صورت مشخص حق ملت ایران از منافع اقتصادی برجام را تاکید و پیگیری می کند.
اتحادیه اروپا حق ملت ایران را از برجام پیگیری می کند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، اشتفان شولتز روز دوشنبه در دیدار با فعالان اقتصادی استان همدان خود را نماینده اتحادیه اروپا معرفی کرد و افزود: در این سفر برای توسعه هرچه بیشتر همکاری های اتحادیه اروپا و ایران تلاش می کنیم .

وی خاطرنشان کرد: ایران به لحاظ اثرگذاری در خاورمیانه و اروپا برای جهانیان بسیار حایز اهمیت است.
شولتز با اشاره به اهداف سفر خود به همدان اضافه کرد: در این سفر علاوه بر شناسایی شرکای بالقوه، اهداف سیاسی را دنبال می کنیم.
سفیر اتریش در تهران با توجه به انتخاب هدفمند همدان برای سفر گفت: این استان را به جهت موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در مسیر جاده ابریشم و تاثیرش بر اروپا و خاورمیانه انتخاب کرده ایم.
شولتز همدان را شهر نمونه ایران دانست و گفت : مدیریت واحد و منظم در آن مشاهده می شود و این موضوع نشان از وحدت حاکم بر همه نقاط کشور ایران است.
سفیر اتریش در تهران یادآوری کرد: همدان را با ویژگی‌های منحصر بفردی که دارد نه تنها به سرمایه گذاران اتریشی بلکه به کشورهای اروپایی معرفی می کنیم.
وی افزود: روز گذشته گفت و گوهای خوبی با استاندار همدان ، شهردار و شورای شهر همدان داشتیم و برای شناسایی و توسعه همکاری اقتصادی توافق انجام شده است.
شولتز تاکید کرد: اتریش برای ایجاد بنگاه های کوچک و متوسط ، گردشگری سبز و همکاری های فرهنگی و توسعه بخش خصوصی در همدان تمایل دارد.
وی با اشاره به آمادگی اتریش برای انتقال تجربه های اقتصادی به ایران اظهار داشت: هنگام تحویل استوارنامه ام به رئیس جمهوری گفت و گوی طولانی بر مبنای توسعه بنگاه های کوچک و متوسط داشتیم و حاضریم تجربه هایمان را در اختیار ایران قرار دهیم.
شولتز خاطرنشان کرد: اتریش از منابع نفتی و زیر زمینی محروم است و تنها سرمایه این کشور نیروی انسانی است که بیش از 90 درصد درآمدزایی و اقتصاد اتریش بر این اساس است.
وی با بیان اینکه اقتصاد اتریش در 25 سال گذشته منزوی بود افزود: پیوستن به اتحادیه اروپا این رفاه و آرامش را برای اتریش به ارمغان آورد.
سفیر اتریش در تهران گفت: اکنون به عنوان یک شریک در کنار ایران هستیم و برای توسعه اقتصاد خصوصی در این کشور تلاش می کنیم.
اشتفان شولتز سفیر اتریش در تهران در سفری 2 روزه به همدان ، نشست هایی پیرامون روابط 2 جانبه در حوزه های گردشگری، مدیریت شهری، اقتصادی و فرهنگی با مسئولان اجرایی این استان برگزار می کند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdchmknx.23nqwdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین