تاریخ انتشار :جمعه ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۸
جالب است ۰
سکه امامی طی یک ماه اخیر رشد نزدیک به ۱۸ درصدی را تجربه کرده و از ۳ میلیون و ۸۳۸ هزار تومان به ۴ میلیون و ۵۴۵ تومان رسیده است.
تغییرات یکماهه قیمت سکه امامی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،قیمت سکه در مردادماه با فراز و فرودهایی در کانال سه میلیون تومان به فروش رسید اما با آغاز شهریور ماه فصل جدیدی در این بازار آغاز شد به گونه ای در ابتدای ماه سکه با قیمت 3 میلیون و 838 هزار تومانی به گفته کارشناسان با حباب 900 هزار تومانی، داد و ستد شد.

اما با پیش‌روی به سمت اواسط ماه، قیمت‌ها افزایشی و به کانال 4 میلیون تومانی وارد شد به گونه‌ای که در 15 شهریور ماه سکه امامی به قیمت 4 میلیون و 380 هزار تومان در بازار داد و ستد شد و کارشناسان این بازار، تغییرات نرخ ارز و افزایش تقاضا را دلیل نوسانات بازار سکه عنوان کردند.

اما با اقدامات و سیاست های ارزی اخیر بانک مرکزی و همچنین نزدیکی به ماه محرم شاهد کاهش تقاضا و آرامش در بازار بودیم به گونه‌ای که سکه امامی طی یک ماه از 3 میلیون و 838 هزار تومان به 4 میلیون و 545 هزار تومان رسید و طی مدت افزایش 707 هزار تومانی و رشد نزدیک به 18 درصد را تجربه کرد.

محمد کشتی آرای، رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از افت داد و ستدها در بازار که نشان از کاهش تقاضا و خرید در بازار دارد، خبر داد و افزود: قیمت سکه در بازار در حال کاهش است و حباب سکه امامی و نیم سکه به شدت کاهش داشته است.

وی همچنین در پایان به تعطیلات ایام محرم اشاره کرد و افزود: بازار طلا از دوشنبه 26 شهریور 97 تا یکشنبه یکم مهرماه به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

تغییرات قیمتی سکه امامی طی یک ماه اخیر



نمودار تغییرات قیمتی سکه امامی طی یک ماه شهریور 97



https://sarmayegozarionline.ir/vdcc11q1.2bq1s8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما