تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۴
جالب است ۰
کاهش ارزش پول ملی بازارهای داخلی را مورد هجوم مرزنشینان خارجی قرار داده است.
بازارهای داخلی مورد هجوم مرزنشینان خارجی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،مجید کیان پور با انتقاد از کاهش بی رویه ارزش پول ملی، افزود: واقعیت این است که در شرایط کنونی هموطنان ما در استان های مرزی توان خرید مایحتاج خود را ندارند و توان خرید آنان برای تامین اقلام مورد نیاز خود حداقلی است اما در مقابل مرزنشینان کشورهای همسایه با سایر ارزهای معاملاتی حداکثر بهره را از بازار کشور می برند.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توجه دولت برای حفظ ارزش پول ملی، تصریح کرد: اکنون شرایط به گونه ای شده که تجار کشورهای دیگر به راحتی مایحتاج خود را با پرداخت کمترین بهاء از بازارهای ایران خریداری می کنند که این موضوع بسیار نگران کننده است.

وی با تاکید بر ضرورت اتخاذ تدابیر اساسی و حیاتی از سوی دولت در جهت حفظ ارزش پول ملی و برقراری ثبات در بازار،ادامه داد: اقشار مختلف مردم به لحاظ معیشتی در تنگنا قرار دارند استفاده این رو  ضرورت ایجاب می کند دولت و دولتمردان برای حل مشکلات معیشتی مردم راهکارهای عملی ارائه کنند.

کیان پور، کنترل و نظارت هر چه بیشتر بر بازارهای استان های مرزی را یک ضرورت دانست و افزود: نباید اجازه دهیم اقلام و مایحتاج مردم کشور با قیمت پایین به مرزنشینان کشورهای همسایه فروخته شود زیرا این یک خیانت و ظلم آشکار است که هم دولت و هم مجلس باید پاسخگوی آن باشند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به پیامد دیگر کاهش ارزش پول ملی کشور، گفت:در چند ماه اخیر همزمان با کاهش ارزش پول ملی هزینه تمام شده پروژه های عمرانی و حتی ساخت و ساز نیز افزایش یافته که در نتیجه آن این صنعت به رکود اجباری فرو رفته است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcbg5bf.rhbfapiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما