تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۰
جالب است ۰
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از برگزاری نمایشگاه سمپوزیوم سرمایه گذاری گردشگری به میزبانی اصفهان در آذر ماه سال جاری خبر داد.
به گزارش سرمایه گذاری آنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، 'محمدعلی طرفه' افزود: شناسایی ظرفیت ها، منابع و مناطق مستعد سرمایه گذاری در زمینه گردشگری، شیوه های جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در حوزه گردشگری و افزایش مشارکت بخش خصوصی، انجمن ها و سازمان های غیر دولتی در توسعه گردشگری از جمله مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی در ادامه به عملکرد کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و کمیته توسعه گردشگری استان اشاره و تصریح کرد: در این کارگروه چندین پروژه بزرگ گردشگری و پروژه های نیمه تمام این بخش مطرح و با حضور استاندار اصفهان نهایی و آماده اجرا در اسرع وقت شد.

طرفه به ظرفیت های بی بدیل استان و وجود عزم جدی به منظور حرکت در راستای توسعه گردشگری اشاره کرد و گفت: اکنون نوبت بخش خصوصی است که با حضور فعال در این عرصه از بسترهای فراهم شده استفاده کند و پروژه های گردشگری استان را مورد بهره برداری قرار دهد.

رسول یاحی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز بر لزوم برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی در زمینه گردشگری تاکید کرد و گفت: برای رسیدن به یک گردشگری فعال و پویا باید بسترهای فرهنگی و اجتماعی آن آماده شود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdca1.ne449nukk5.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین