تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۴
جالب است ۰
معاون اجرایی رییس جمهور خبر داد:

رشد بیش از سه برابری ثبت شرکت های سرمایه گذاری

معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: بر اساس آخرین آمار، ثبت شرکت های سرمایه گذاری داخلی و خارجی در کشور ۳۱۳ درصد (بیش از سه برابر) رشد داشته است.
رشد بیش از سه برابری ثبت شرکت های سرمایه گذاری
به گزارش سرمایه گذاری آنلاین و به نقل از ایرنا محمد شریعتمداری شامگاه یکشنبه در بدو ورود به استان گلستان  ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک بتوانیم شاهد سرمایه گذاری مستقیم خارجی در داخل کشور باشیم.

وی رشد سرمایه گذاری در کشور را از نتایج رویکردهای دولت یازدهم در عرصه سیاست خارجی دانست و اظهار کرد: نگاه دولت یازدهم در حوزه سیاست خارجی، طوری است که همه دنیا آن را عقل گرا و واقع بین می دانند.

شریعتمداری افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال افزایش روابط و توجه بیشتر به سرمایه گذاری های مختلف با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی بوده است.

معاون اجرایی رییس جمهوری درباره آخرین وضعیت پرداخت یارانه نیز گفت: 70 هزار میلیارد ریال به جای یارانه مستقیم، در بخش سلامت استفاده می شود.

شریعتمداری گفت: این میزان اعتبار از محل افزایش قیمت حامل های انرژی تامین و در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها به جای واریز در کارت ها در بخش سلامت هزینه خواهد شد.

وی افزود: بر اساس قانون در مدت پنج سال قیمت حامل های انرژی باید به قیمت پایه حامل های انرژی در خلیج فارس برسد.

به گفته شریعتمداری، با یارانه اختصاص یافته به بخش سلامت، هزینه دریافت خدمات بیمارستانی برای روستاییان پنج درصد و برای شهرنشینان 10 درصد شده است.

وی اظهار کرد: این تصمیم، کارشناسی و متفاوت با روال سابق یارانه ها است و تلاش می کنیم پرداخت یارانه به نحوی باشد که در آن منافع ملی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

شریعتمداری تاکید کرد: از آنجا که در آغاز تنظیم لوایح برنامه ششم توسعه و بودجه سال 94 قرار داریم، به دست آوردن اطلاعات از برخی مناطق محروم کشور برای جبران عقب ماندگی و محرومیت زدایی لازم است.

معاون اجرایی رییس جمهوری درباره برنامه های خود در جریان سفر به استان گلستان گفت: این سفر در راستای طرح توازن منطقه ای و بررسی مسایل، مشکلات و ظرفیت های این استان انجام شده است.

شریعمتداری افزود: گلستان رنگین کمانی از اقوام و مذاهب مختلف سرزمین پهناور ایران است و مرکزی برای ائتلاف و وحدت ملی به شمار می رود که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

وی با بیان این که توسعه خطوط ریلی و هوایی، یکی از راه های توسعه این استان است، خاطرنشان کرد: بزودی با حضور یکی از شرکت های هواپیمایی بزرگ کشور در گلستان، ظرفیت پروازی این استان افزایش می یابد.

وی یادآور شد: در این استان نیز برنامه ریزی لازم به منظور جذب سرمایه گذاران داخلی و گلستانی های مقیم خارج کشور انجام شده است.

معاون اجرایی رییس جمهوری یکشنبه شب به منظور بررسی وضعیت و مشکلات استان گلستان وارد این استان شد؛ دیدار با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی استان و بازدید از مناطق مختلف گلستان، از مهم ترین برنامه های سفر دو روزه معاون اجرایی رییس جمهوری به گلستان است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdci2.aptt1auccb.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین