تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵
جالب است ۰
سخنگوی دولت با یادآوری اینکه دولت تلاش کرد که پول ملی را تقویت کند، تصریح کرد :دولت قصوری نداشته است و عامل بی ثباتی نیست.
مردم ارز و طلای خود را به بازار بیاورند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،محمدباقر نوبخت در ابتدای نشست خبری سخنگوی دولت که با حضور   وزیر اقتصاد و وزیر نیرو برگزار شد،گفت: عرق و حمیت تیم ملی فوتبال قابل تقدیر و  تقدیس است، باید از ایرانیان داخل و خارج از کشور نیز برای حمایت از تیم ملی تشکر کرد.

وی افزود: درست است به مرحله بعد راه نیافتیم، اما بازی هوشمندانه و تدافعی داشتیم، این بازی موجب سربلندی تیم ما بود.

  وی در ادامه  با تاکید بر اینکه دولت تلاش کرد که پول ملی را تقویت کند، تصریح کرد :تا سال قبل دولت مسیر درستی رفت، رشد اقتصادی مثبت بود، پول ملی تقویت شد و روندها رو به بهبود رفت.   نوبخت یادآورشد: ما باید چه کار کنیم؟ دولت قصوری نداشته است و عامل بی ثباتی نیست، این اتفاقات از زیاده خواهی رئیس جمهور امریکاست، ما برای تقویت پول ملی باید مقاومت کنیم.   سخنگوی دولت همچنین اعلام کرد: تا ۳خرداد، بیش از ۱۱ میلیارد دلار با  نرخ ۴۲۰۰ و ۳۸۰۰ تومان پرداخت شد.   وی با بیان اینکه ۶۰ در صد درآمدهایمان نسبت به سه ماه اول سال قبل بیشتر شده است، خاطرنشان کرد: ۷۴درصد درآمدهای نفتی بیشتر شده است.   وی افزود: بودجه عمرانی ۱۱۰۰ درصد بیشتر شده است،  این آمار نشان می دهد اقتصاد ما اشکال ندارد ، دولت برای شرایط بدبینانه هم برنامه دارد ، ولی دولت بدون کمک مردم موفق نمی شود.   سخنگوی دولت با دعوت از مردم  برای اینکه ارز خود را به بازار وارد کنند، تاکید کرد  مردم باید کمک کنند.
https://sarmayegozarionline.ir/vdcbz9b5.rhb8fpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین