تاریخ انتشار :شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۳
جالب است ۰
در پایان معاملات شاخص کل متاثر از معاملات مثبت نمادهای خساپا، شپنا، کگل، خودرو، وغدیر و خپارس با رشد حدود ۱۹.۵واحدی به ارتفاع ۹۸۱۷۷ رسید که در این بین نمادهای فولاد و فملی بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.
نوسانات منفی در اکثر گروه های بازار به جز خودرو و لیزینگی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، ارزش معاملات بازار امروز 581 میلیارد تومان بود که از دست به دست شدن1 میلیارد و 380 میلیون برگه سهم در 91.5 هزار نوبت معاملاتی حکایت داشت.

امروز گروه خودرو و لیزینگی معاملاتی پر تقاضا را پشت سر گذاشتند. خودروییها که در آستانه مثبت کامل بودند در انتهای بازار قدرت تقاضای گروه کاسته شد اما برخی نمادهای قطعه ساز همچنان مثبت کامل باقی ماندند. لیزینگی ها نیز همگی رشد قیمتی داشتند در این بین نمادهای ولغدر، ولیز، وایران و ولبهمن نزدیک 5 درصد رشد کردند.
در گروه منفی قندی صف خرید و رشد 5 درصدی قشرین خودنمایی می کرد. همچنین در گروه منفی غذایی رشد قیمتی غبهنوش، غسالم و غشهد قابل توجه بود.
گروه فلزات نیز سرخ پوش بود در این میان فباهنر با رشد 7 درصدی، ذوب در حاشیه 2 درصد مثبت و فروس در حاشیه 4 درصد مثبت، معاملاتی مثبت را پشت سر گذاشتند.
نمادهای گروه پالایشی نیز عمدتا متعادل منفی بودنددر این میان شپاس با رشد 3 درصدی بیشترین افزایش قیمتی را داشت. گروه شیمیایی نیز یکدست سرخ پوش بودند مگر در نمادهای شاملا، مارون، شخارک و پترول که صفر مثبت بودند.
در نمادهای گروه سرمایه گذاری، وساپا به دنبال رشد قیمتی خساپا، صف خرید میلیونی تشکیل داده بود که نهایتا صف خود را عرضه کرد و با رشد 4.5 درصدی معاملاتش را به پایان رساند. معدنی ها نیز عمدتا سرخ پوش بودند، در این میان کچاد علی رغم گزارش تولید و فروش عالی، افت صفر منفی را تجربه کرد.
در جریان معاملات امروز نمادهای خلنت، کپشیر، وصنعت، شتران، سنیر، ختوقا ، خودرو، خگستر، ولساپاح متوقف گردیدند  و در ادامه نمادهای خاور، غمارگ، خلنت، سنیر، ختوقا، خودرو، خگستر، ولصنم به گردونه معاملات بازگشتند.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcb89b8.rhb59piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین