تاریخ انتشار :شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۲
جالب است ۰
معاملات فرابورس ایران امروز با نقل و انتقال حدود ۲۶۰ میلیون ورقه بهادار به ارزش بیش از ۲۱۵ میلیارد تومان به پایان رسید.
برآیند منفی رفت و برگشت فرابورس
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،داد‌و‌ستد‌های امروز به افت 3.70 واحدی آیفکس منجر شد. نماگر فرابورس ایران امروز در مسیر نزولی قرار گرفت و در نهایت در ارتفاع 1,093  واحدی ایستاد.

افت قیمت بیش از یک درصدی «دماوند» این نماد را در صدر نمادها با بیشترین تاثیر منفی در محاسبه آیفکس قرار داد. ارزش معاملات این نماد بیش از 2 میلیارد تومان بود. در مقابل نمادهای «ذوب» و «مارون» نیز با رشد قیمتی خود، بالاترین تاثیر مثبت را در محاسبه شاخص این بازار داشتند و از افت بیشتر آن جلوگیری کردند.
در جریان دادوستدهای این روز در مجموع بازارهای اول و دوم  معادل 83.7 میلیون سهم در بیش از 14 هزار دفعه جابه‌جا شد که ارزش آن 19 میلیارد تومان بود. بالاترین حجم معاملات این دو بازار به معامله بیش از 33 میلیون سهمی نماد شرکت ذوب آهن اصفهان اختصاص یافت. همچنین این نماد با ارزش معاملاتی بالغ بر 8/ 2 میلیارد تومان، بیشترین میزان ارزش نقل و انتقال‌ سهام را شاهد بود.
در جریان معاملات بازارهای اول و دوم، نمادهای «ولشرق»، «کمرجان» و «ولبهمن» با بیشترین رشد قیمت روبه‌رو شدند. نمادهای «زنگان»، «غفارس» و «کشرق» نیز بیشترین افت قیمتی را تجربه کردند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcawon6.49nuo15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین