تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۱
جالب است ۰
مدیر اداره بررسی ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی :

تجربه موفق حراج سکه

مدیر اداره بررسی ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی گفت: این بانک حَسَب وظایف قانونی که برای ثبات اقتصادی قائل است ممکن است در بازار طلا ورود کند و نمونه‌های آن در سال‌های ۹۰ و ۹۱ اتفاق افتاد.
تجربه موفق حراج سکه
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،جعفر مهدی زاده مدیر اداره بررسی ها و سیاست های اقتصادی بانک مرکزی صبح امروز در نشستی خبری گفت: در بانک کارگشایی اخیرا سکه حراج کردیم و تجربه اخیر در زمینه جذب حباب تجربه مفیدی بود.

مهدی زاده در ادامه گفت: ورود بانک مرکزی به بازارها موضوع جدیدی نیست و درباره ورود اخیر بانک مرکزی یکسری انتقاد و گلایه از سوی شهرستان ها وجود داشت و قصد داریم حضور فعال تری داشته باشیم.

وی افزود: بیش از 1300 شعبه بانک ملی سکه پیش فروش خواهند کرد و شرایط برای همه بیشتر فراهم شده است. وی اظهارداشت: امیدوار هستیم تا تقاضای مصرفی و هم سرمایه گذاری مردم را پوشش دهیم، اینکه این موضوع تا چه اندازه جذابیت دارد را آینده نشان خواهد داد.

مهدی زاده درباره جذب نقدینگی با اجرای این طرح گفت: تحولات رشد نقدینگی امسال نسبت به پارسال بهتر بود و کمتر از مقادیر مشابه سال گذشته بوده و فشار نقدینگی کمتر از پارسال است هر چند که هنوز مطلوب بانک مرکزی نیست.

مدیرکل اداره بررسی ها و سیاست های اقتصادی بانک مرکزی گفت: اگر از این طرح استقبال خوبی شود در زمینه جذب نقدینگی هم می تواند برای ما مفید شود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjo8ev.uqevozsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین