تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۶
جالب است ۰
در پایان معاملات امروز شاخص کل با افت ۴۱۴ واحدی به ارتفاع ۹۷ هزار و ۷۱۸ واحد رسید. در این میان نمادهای فولاد، فارس، فملی، خودرو، شبریز و شپنا بیشترین تاثیر منفی را داشتند در حالیکه کگل با ۲۴ واحد بیشترین تاثیر مثبت را گذاشت.
شاخص کانال ۹۸ هزار واحدی را واگذار کرد!
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، امروز درگروه های اکثرا متعادل با گرایش منفی شیمیایی، پالایشگاهی و روانکارها، نمادهای شپارس و شگل صف خرید و نمادهای شکلر، شتوکا، کرماشا، خراسان، ونفت و شنفت با معاملاتی مثبت مواجه بودند.

درگروه های اکثرا متعادل و منفی خودرویی و حمل و نقل، صف خرید نمادهای ختوقا، خشرق، معاملات مثبت نمادهای ختراک، خرینگ، خاذین، خکار، توریل و معاملات منفی نمادهای خگستر(صف فروش)، حکشتی، حسینا، خودرو و خاور نمایان تر از دادوستدهای سایر هم گروهی ها بود.
در گروه های متعادل فلزی و معدنی، نمادهای فمراد، فسرب، فجر، زنگان، فنورد و فپنتا حوالی 5 درصد مثبت بیشترین رشد قیمتی را داشتند و دو نماد فجر و فلوله با افت 5 درصدی صف فروش بودند. نمادهای معدنی نیز منفی متعادل بودند و کدما در این گروه صف فروش تشکیل داد.
نماد بازار پایه چکارم در گروه کاغذی با افت حدود 16.5 درصدی مواجه شد درحالیکه دو نماد چکاوه و چکارن متعادل مثبت بودند.
امروز نماد پتایر در گروه لاستیک و پلاستیک سازی پس از برگزاری مجمع عادی سالیانه بدون تقسیم سود نقدی با رشد حدود 5 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت. همینطور نمادهای قشکر، چفیبر و حق تقدم آن بازگشایی شدند. از سوی دیگر نمادهای وصنعت، کترام و ثنوسا به علت افشای اطلاعات با اهمیت متوقف شدند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcd9x0f.yt0fo6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین