تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
جالب است ۰
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۲,۴۸۸ واحد اُفت به پله ۹۸ هزار و ۱۳۳ واحدی سر خورد.
 شاخص بورس به کف کانال ۹۸ هزار واحدی سقوط کرد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،در معاملات امروز تعداد 979 میلیون سهم اوراق بهادار به ارزش 546 میلیارد تومان در بیش از 62 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. نمادهای فارس، کگل، خودرو، فولاد، وامید، پارسان و شپنا بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص کل بورس گذاشتند.

امروز سهامداران منتظر بلوک 15.85 درصدی ایران خودرو بودند، ولی کنسل شدن این معامله نمادهای خودرو و خگستر صف فروش شدند و سرخی کل گروه خودرو شدت گرفت از طرفی این خبر تاثیر منفی بر کل بازار گذاشت.  همچنین در بازار امروز فشار فروش نماد مرقام همراه ادامه معاملات مثبت نماد آپ در گروه اکثرا متعادل آی تی و انفورماتیک جلب توجه می‌کرد.این در حالیست که نماد های وب همچنان در سکوت خبری متوقف بوده و علاوه بر بلوک کردن سرمایه سرمایه گذاران موجب تحمیل زیان به خریداران اعتباری کرده است.
در گروه فلزی صف خریدهای فنورد، میدکو و زنگان خودنمایی می کردند درحالیکه نمادهای فنوال (صف فروش)، فلوله، فجر و فپنتا در حوالی 5 درصد منفی بیشترین کاهش قیمتی را داشتند. نماد ذوب از این گروه که پیشنهاد افزایش سرمایه 90 درصدی از محل جذاب مازاد تجدید ارزیابی داراییها داده بود و به صف خرید رسید در میانه بازار معاملاتش لغو و نمادش متوقف گردید! گروه معدنی و زغال سنگی ها نیز معاملاتی متعادل و منفی را پشت سر گذاشتند.
گروه متعادل منفی پالایشی، شاهد رشد بیش از 10 درصدی نماد شنفت پس از شفاف سازی سهم در خصوص روند قیمتی بود، ونفت نیز 4.98 درصد افزایش قیمتی ثبت کرد. گروه متعادل شیمیایی نیز صف خرید و مثبت کامل نماد کرماشا خودنمایی می‌کرد. از سویی گروه غذایی شاهد صف خرید نمادهای غبهنوش، بهپاک، غدیس، غاذر و غپاذر و صف فروش نماد غگل بود.
در جریان معاملات امروز نماد چفیبر و حق تقدم آن به دلیل تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت متوقف گردید. نمادهای لبوتان، شنفت و شفارس نیز پس از شفاف سازی به گردونه معاملات بازگشتند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcenz8z.jh87vi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین