تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۰
جالب است ۰
هیاتی از بازرگانان ایرانی به سرپرستی یحیی آل اسحاق، رییس اتاق تهران عازم تفلیس پایتخت گرجستان شدند.
اعزام هیات ۳۰ نفره بازرگانان ایرانی به گرجستان
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،هیاتی از بازرگانان ایرانی به سرپرستی یحیی آل اسحاق، رییس اتاق تهران عازم تفلیس پایتخت گرجستان شدند تا در دیدار با همتایان گرجی خود به بررسی راه های توسعه مناسبات تجاری میان دو کشوربپردازند. دراین هیات تجاری که احمد دوست حسینی مشاورعالی اتاق و محمدرضا بختیاری معاون امور بین الملل اتاق تهران نیز آن را همراهی کرده اند،30 فعال اقتصادی از حوزه های نفت و پتروشیمی، کشاورزی، صنعت، معدن، صنایع دارویی و بهداشتی، خدمات فنی مهندسی، مشاوره ای در زمینه های مختلف و پروژه های عمرانی نیز حضور دارند. 

رییس اتاق تهران در راس این هیات تجاری، با کاخا بایندوراشویلی، رئیس اتاق بازرگانی ملاقات خواهد کرد و نیز ملاقات با وزرای اقتصادی کابینه دولت گرجستان از برنامه های دیگر آل اسحاق در این سفر خواهد بود. 
بازرگانان عضو این هیات در این سفر 5 روزه، در همایشی مشترک که به همت اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن تهران و اتاق بازرگانی و صنایع گرجستان برگزار شده شرکت خواهند کرد. در این همایش قرار است، راهکارها و مشکلات پیش روی بازرگانان دو کشور برای ارتقا سطح همکاری های اقتصادی ،مورد بحث وبررسی قرار گیرد . از دیگر برنامه های این همایش، مذاکرات رو در روی بازرگانان دو کشور خواهد بود.
درادامه این سفر، نشستی مشترک با حضور رییس اتاق تهران و نمایندگانی از اتاق مشترک بازرگانی و صنایع گرجستان وایران و نیزنمایندگان سفارت ایران در گرجستان برگزار خواهد شد. بازدید از خانه دادگستری گرجستان و مرکز ثبت شرکت ونحوه مالکیت در گرجستان از دیگر برنامه های احتمالی این هیات است و اعضای هیات تجاری درادامه سفر خود به گرجستان از مرکز خدمات گمرکی تفلیس بازدید خواهند کرد. 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcd6.0nyyt0n22a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین