تاریخ انتشار :سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۵
جالب است ۰
در دیدار نماینده مرکز مالیه ژاپن با مدیرکل آسیا و اقیانوسیه امور بین الملل اتاق ایران که در محل اتاق ایران برگزار گردید، توسعه همکاری های اقتصادی مورد تأکید طرفین قرار گرفت.
دیدار نماینده مرکز مالیه ژاپن با مدیرکل آسیا و اقیانوسیه امور بین الملل اتاق ایران
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین و به نقل از روابط عمومی اتاق ایران، «علی اصغر فرشچی»، مدیرکل آسیا و اقیانوسیه اموربین الملل اتاق با اشاره به سیاست جدید دولت درخصوص مناسبات بین المللی اظهار داشت : در ماه های اخیر شاهد اعزام هیأت های تجاری زیادی از کشورهای مختلف دنیا در ایران بوده ایم که جای هیات تجاری ژاپن خالی است.

فرشچی ضمن معرفی اتاق ایران بعنوان اتاقی که چتر حمایت 34 اتاق شهرستان، 200 انجمن و تشکل و 20 اتاق و شورای مشترک بازرگانی است؛ گفت : دولت ها به این موضوع رسیده اند که مسائل تجاری و اقتصادی را به بخش خصوصی واگذار نمایند چون یک بازرگان و یک سرمایه گذار راه کسب و کار و مراودات تجاری را بیشتر و بهتر می داند و ما تلاش می کنیم که بخش خصوصی دو کشور حرکت روبه رشدی را داشته باشند.
مدیرکل آسیا و اقیانوسیه اموربین الملل اتاق ایران بیان کرد: معدن، نفت، گاز، پتروشیمی، کشاورزی، محصولات ارگانیک، انتقال تکنولوژی، گردشگری و صنعت نساجی زمینه های همکاری بین ایران و ژاپن است.
در ادامه این دیدار نیز «یوسوک تایما» اقتصاددان مرکز مالیه ژاپن بر توسعه روابط تجاری با ایران تأکید کرد و خواستار اخذ اطلاعات تجاری و اقتصادی ایران در خصوص سرمایه گذاری، زمینه های همکاری بین ایران و ژاپن و اشتغال جوانان ایران شد.
شایان ذکر است مرکز مالیه ژاپن (JCIF) یک موسسه تحقیقاتی مالی است که در مارس 1983 با همکاری موسسات خصوصی مالی ژاپن و زیر نظر وزارت دارایی تأسیس شده است و در حوزه های مطالعات، تحقیقات و برنامه های آموزشی فعالیت می نماید.

https://sarmayegozarionline.ir/vdca1.no449nikk5.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین