تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲
جالب است ۰
بیت کوین روز گذشته رکورد تازه ای را در برابر دلار به ثبت رساند و ارزش هر بیت کوین در برابر یک واحد پول امریکا به حدود ۱۸ هزار دلار رسید.
رکوردشکنی تازه بیت کوین در برابر دلار!
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، این تحول به معنای افزایش 9 درصدی ارزش بیت کوین تنها در عرض یک روز بوده است. این در حالی است که هنوز برخی کارشناسان و صاحب نظران در مورد تبعات سرمایه گذاری برای خرید بیت کوین هشدار می دهند و معتقدند ارزش این پول دیجیتال در آینده سقوط خواهد کرد.

ارزش بیت کوین در برابر دلار از ابتدای سال 2017 میلادی تا به امروز بیش از 1700 درصد افزایش یافته و در حالی که برخی معتقدند این روند در آینده باز هم ادامه می یابد، عده دیگری از صاحب نظران این افزایش تصاعدی را تنها یک حباب ناپایدار می دانند.

ارزش بیت کوین تنها در حدود دو هفته ای که از ماه دسامبر می گذرد 80 درصد رشد کرده است. ارزش هر بیت کوین در روز جمعه و در معاملات بازار سهام Bitstamp لوکزامبورگ به رقم 17900 دلار به ازای هر بیت کوین افزایش یافته و به نظر می رسد این روند حداقل طی روزهای آینده ادامه یابد.

تقاضا برای خرید بیت کوین در بازار روز به روز در حال افزایش است و در عین حال تحقیقات مشترک چند دانشگاه در ایرلند نشان می دهد که بیت کوین می تواند به تهدیدی برای ثبات مالی بازارهای ارز و سهام سنتی مبدل شود. باید توجه داشت که دولت ها نمی توانند قوانینی در مورد این بازار مالی دیجیتال وضع کنند و ابعاد بزرگ بازار یادشده که امروز ارزشش از 300 میلیارد دلار فراتر رفته باعث نگرانی بسیاری از نهادهای اقتصادی دولتی و خصوصی در جهان شده است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdce.f8vbjh8pw9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما