تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۶
جالب است ۰
مربی تیم فوتبال نساجی از شرایط خوب این تیم پیش از دیدار با پرسپولیس گفت.
صداقت: مطمئنیم که نساجی در لیگ برتر می‌ماند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،مصطفی صداقت مربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: فردا یک بازی خوب با تیم باکیفیت پرسپولیس داریم. شرایط فنی و با دانش بودن کادر فنی آن‌ها لازم به توضیح دادن نیست. از طرف باشگاه نساجی برای آن‌ها در رقبات‌های آسیایی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما هم نساجی هستیم و سهم خود را از این بازی می خواهیم و امیدوارم دست پر برگردیم. نتایج خوبی در دو بازی گذشته گرفتیم اما آن قدر بی‌تجربه نیستیم که هدف خود را فراموش کنیم. نساجی هنوز در منطقه قرمز است و تا هفته آخر، تا آخرین توانمان برای موفقیت تیم می‌جنگیم. آدم به امید زنده است و همه اعضای باشگاه می‌دانند که ما توانایی حفظ این سهمیه و بقا در لیگ برتر را داریم.

او درباره تعداد افراد مبتلا شده به کرونا در این باشگاه گفت: دکتر چشمه‌سری، پزشک تیم توضیحات لازم برای فدراسیون و کمیته پزشکی ارسال کرده است. ۵ نفر از کادر و ۵ نفر از بازیکنان درگیر کرونا هستند. در تست اول که بعد از بازی با تیم نفت مسجدسلیمان بود، ۷ نفر و در تست دوم ۳ نفر دیگر از اعضای تیم مشخص شد که به کرونا مبتلا شده اند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcgyu9u.ak9734prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین