تاریخ انتشار :جمعه ۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۸
جالب است ۰
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تولید کارخانه‌هایی مانند کارخانه‌های تولید ام دی اف که یارانه دولتی دریافت نمی‌کنند، شامل قیمت گذاری دستوری از سوی وزارت صمت نمی‌شوند.
قیمت‌گذاری تولیدی‌هایی که یارانه نمی‌گیرند دستوری نیست
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: تولید کارخانه‌هایی مانند کارخانه‌های تولید ام دی اف که یارانه دولتی دریافت نمی‌کنند، شامل قیمت گذاری دستوری از سوی وزرات صمت نمی‌شوند.

وی اضافه کرد: عموم تولیدکنندگان بر اساس هزینه تمام شده، محصولات تولیدی خود را قیمت گذاری می‌کنند، اما موظف اند با تعیین شبکه توزیع، محصول تولیدی را با کمترین واسطه و قیمت به دست مصرف کنندگان برسانند.

رزم حسینی در ادامه با تاکید بر اینکه بهترین راه کاهش قیمت‌ها، افزایش تولید و توزیع کالا در بازار مصرف است، گفت: خوشبختانه 19 قلم کالای تولیدی کشور، در تولید و افزایش عرضه، رشد خوبی داشته‌اند که محصولات لوازم خانگی از جمله آن هستند.

وزیر صمت در پایان با اشاره به فعالیت سه شیفت بسیاری از کارخانه‌ها باهدف افزایش تولید، افزود: اگر با همین روند ادامه دهیم، رانت خواری و دلالی از بازار حذف می‌شود، و اجناس با قیمت واقعی به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdciwpay.t1aqv2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین