تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۷
جالب است ۰
مسعود سلطانی فر گفت : با خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس ثمرات بسیاری از تصمیمات دولت تدبیر و امید را در آینده ورزش و فوتبال کشور خواهید دید.
سلطانی فر: با خصوصی سازی سرخابی ها، سهم مردم در اداره فوتبال ایران به رسمیت شناخته می شود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،مسعود سلطانی فر بعد از جلسه هماهنگی خصوصی ‌سازی استقلال و پرسپولیس با حضور دژپسند وزیر اقتصاد گفت : بعد از سالها انتظار،

اصل ۴۴ قانون اساسی در فوتبال و ورزش ایران صورت اجرایی پیدا می کند و خوشحالم که این کار با مشارکت گسترده و موثر دولت، بخصوص وزارت اقتصاد و سازمان های خصوصی سازی و بورس و همکاری خوب مدیران عامل و هیات مدیره دو باشگاه صورت می گیرد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به جلسه موثر دو وزارت خانه برای نهایی شدن مراحل واگذاری دو باشگاه گفت : با خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، سهم مردم در اداره فوتبال ایران به رسمیت شناخته می شود و از انحصار خارج شدن مالکیت این دو تیم،  حتما منجر به افزایش کمیت و کیفیت دو باشگاه خواهد شد.

وی اظهار کرد : از روزی که مسئولیت ورزش را بر عهده گرفتم، برنامه مهم من و تیم مدیریتی همراهم، واگذاری استقلال و پرسپولیس و بهره وری مناسب از منابع مدیریتی و مالی کشور و مردم بود.

سلطانی فر در پایان درباره نتایج واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت : ثمرات بسیاری از تصمیمات زیربنایی تیم مدیریتی دولت تدبیر و امید از خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را در آینده ورزش و فوتبال کشور خواهید دید و قطعا نگاه ما ملی و بلند مدت و مبتنی بر یک برنامه و درک صحیح از مشکلات ورزش و فوتبال کشور است و اجازه نخواهیم داد دور باطل مشکلات استقلال و پرسپولیس تکرار شود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcgqq9u.ak9nw4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین