تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۱
جالب است ۰
صبحانه کاری فعالان اقتصادی با معاون فناوری رئیس جمهور :

اساس نوآوری در دولت تفکر واگذاری است

زرگران معتقد است مشکل اصلی در کشور در پیوند بین دولت و بخش خصوصی، بین دانش و صنعت و بین صنعت و بازار است.
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،دبیرکل کانون انجمن های صنایع غذایی ایران در نشست صبحانه کاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با هیات رئیسه و دیگر اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران که صبح امروز در پارلمان بخش خصوصی کشور برگزار شد، به چند نکته در مورد روند واگذاری ها و لزوم حمایت ویژه از کسب وکارهای نوین اشاره کرد.

دبیرکل کانون انجمن های صنایع غذایی ایران با اشاره به اینکه کانون‌های هماهنگی دانش با صنعت و بازار در درون معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شکل گرفته است، بر لزوم تعدیل در ساختارهای دولتی و اصلاح روند واگذاری‌ها به بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: اصولاً ما در کشور مشکل تامین، چه منابع انسانی و چه منابع مالی، را نداریم و چالش اصلی ما ایجاد زنجیره بین بخش‌هاست.

زرگران در ادامه گفت: مشکل اصلی در کشور ما پیوندهاست؛ پیوند بین دولت و بخش خصوصی، بین دانش و صنعت و بین صنعت و بازار.

دبیرکل کانون انجمن های صنایع غذایی ایران با تاکید بر اینکه بیشترین تلاش باید بر تقویت این زنجیره‌ها گذاشته شود، گفت: افراد نخبه و تحصیلکرده در بالاترین رده‌های اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران مشغول به فعالیت هستند که نوید پیگیری و پیاده سازی نقطه نظرات معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری را می‌دهد.

وی همچنین با تاکید بر لزوم اعتماد بیشتر دولت به بخش خصوصی، اظهار امیدواری کرد که روند ادغام  و واگذاری ها به بخش خصوصی با سرعت بیشتری صورت گیرد و گفت: اساس نوآوری در دولت تفکر واگذاری است.

کاوه زرگران پیشنهاد ایجاد حوزه ای برای حمایت از کسب و کارهای نوین در معاونت علمی و فناوری را مطرح کرد و گفت: کسب و کارهای نوین نیاز به مراقبت‌های نوین دارند

منبع: اگزیم نیوز

https://sarmayegozarionline.ir/vdcg.n9urak9typr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما