تاریخ انتشار :جمعه ۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۴
جالب است ۰
بازارهای آسیایی معاملات روز جمعه را در مدار مثبت به پایان رساندند در حالی که کارشناسان معتقدند، اقتصاد جهانی باید نسبت به افزایش میزان مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان، مصون شود.
آسیایی ها در آخرین روز معاملاتی هفته سبزپوش شدند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،شاخص آسیا پاسفیک در معاملات روز جمعه با رشد ۰.۵ درصدی همراه شدند در حالی که نیکی ژاپن افزایش ۱.۳ درصدی داشت.

در بازارهای آتی آمریکا، میانگین رشد شاخص ها ۰.۱ درصد گزارش شد و میانگین رشد شاخص های آتی در بازار اروپا نیز در حدود ۱ درصد گزارش شده است.

شن اولیور، مدیر اقتصادی شرکت سرمایه گذاری AMP در این خصوص اظهار داشت: ما در برهه ای از زمان به سر می بریم که حتی بیماری نیز بر بازارها تأثیرگذار هستند. به این ترتیب، بازارها به هر روند صعود نقطه ای، حساس شده اند و با این صعودهای کوتاه نسبت به بهبود بازار امیدوار می شوند.اما اگر همین روند صعودی، به روند نزولی تبدیل شود، صف های فروش قوی تر شده و سقوط بازارها عمیق تر می شود.

کارشناسان معتقدند روند صعودی بازارهای آسیایی در معاملات امروز، به دلیل افزایش و رونق معاملات در شب گذشته در بازار آمریکا بوده است. به نظر می رسد، اقتصاد و سرمایه گذاران تصمیم گرفته اند ، افزایش تعداد مبتلایان به کوید ۱۹ را نادیده بگیرند و فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری را از سر بگیرند.

این در حالی است که، تعداد مبتلایان به این ویروس در ایالت تگزاس در یک روز به رکورد جدیدی رسیده است و افزایش تعداد بیماران موجب شده است تمامی بخش های بیمارستان های این ایالت مملو از بیماران کرونایی شود.

در این بین، معاملات امروز در بازارهای آسیایی در مدار مثبت طی شد.

شاخص اصلی بورس هنگ کنگ با افت ۰.۶ درصدی همراه شد و بورس های چین و تایوان نیز در تعطیلات به سر می برند.

اما شاخص نیکی ژاپن، تاپیکس، اندونزی، نیوزلند، هند و استرالیا با روند مثبت معاملات امروز را سپری کردند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcg3q9u.ak9zw4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین