تاریخ انتشار :جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۶
جالب است ۰
سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا خبر داد:

۸۷ درصد خانوار‌های یارانه بگیر وام یک میلیونی دریافت کردند

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا درباره آخرین آمارها از پرداخت وام یک میلیون تومانی به خانوار‌های یارانه بگیر، توضیحاتی داد.
۸۷ درصد خانوار‌های یارانه بگیر وام یک میلیونی دریافت کردند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،حسین میرزایی سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا در صفحه توییتر خود درباره آخرین آمارها از پرداخت وام یک میلیون تومانی به خانوار‌ها پس از شیوع کرونا نوشت: در روز 22 خرداد ماه 867.025 خانوار، تسهیلات یک میلیون تومانی حمایتی کرونا را دریافت کردند و در مجموع 21.051.393 خانوار، معادل 87 درصد از خانوار‌های یارانه بگیر، تسهیلات مذکور را دریافت کردند و پرونده این تسهیلات به صورت رسمی بسته شد.

وی در ادامه نوشت: این تسهیلات نمونه یک کار موفق ملی در حوزه دولت الکترونیک بود. کمترین کار از سوی متقاضیان انجام شد (ارسال کد ملی با پیامک) و حجم اصلی کار سمت دولت بود. مراجعه حضوری حذف شد و پیامک ارسالی هم رایگان بود. حفظ عزت و کرامت مردم شعاری نیست و نیازمند بستر‌ها و فرآیند‌های این چنینی است.

میرزایی نوشت: دستاورد مهم بعدی دریافت شماره تلفن همراه رسمی از 87 درصد خانوار‌های یارانه‌بگیر بود. از این پس تمام پیام‌هایی که به این شماره ارسال می‌شود به منزله ابلاغ الکترونیک و رسمی خواهد بود. گام بعدی دریافت کدپستی رسمی از همه ایرانیان است تا در هیچ دستگاهی از مردم آدرس خود اظهاری گرفته نشود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcb5wb0.rhb9zpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین