تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۹
جالب است ۰
نسبت به دوره گذشته؛

زیان هر سهم "ثاخت" افزایشی بود

شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۴۷ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، افزایش ۹۶ درصدی در زیان مشاهده می‌شود. این شرکت طی دوره ۶ ماهه به اسفند ۹۷، زیان هر سهم را ۲۴ ریال اعلام کرده بود.
زیان هر سهم "ثاخت" افزایشی بود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان با سرمایه ۶ هزار میلیارد ریال، صورت های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان در دوره یاد شده، مبلغ ۲۸۳ میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۴۷ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۹۶ درصدی در شناسایی زیان داشته است.

شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان کاهش ۷۹ درصدی درآمدهای عملیاتی و همچنین افزایش ۴۵ درصدی هزینه های مالی را از دلایل اصلی کاهش ۹۳ درصدی زیان خالص و زیان هر سهم در این دوره نسبت به دوره پیش ذکر کرده است.

"ثاخت" در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به شهریور ۱۳۹۹، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۴۶ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۹۶ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdchwzn-.23nwxdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین