تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۱
جالب است ۰
مشاور وزیر صنعت در اتاق اصناف کشور مطرح کرد؛

شفافیت حداکثری با عرضه تولیدات شستا در بورس کالا

مشاور وزیر صنعت در اتاق اصناف کشور، عرضه سهام شستا در بورس را اتفاقی مثبت برای اقتصاد ملی دانست و گفت: اگر این رویکرد با شفاف سازی و خرید و فروش کالاهای تولیدی به کمک بورس کالا همراه شود، شاهد شفافیت حداکثری در اقتصاد خواهیم بود.
شفافیت حداکثری با عرضه تولیدات شستا در بورس کالا
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، «ابراهیم درستی» عنوان کرد: عرضه سهام شستا و در ادامه سایر شرکت های بزرگ دولتی در بورس، موجب شکوفایی اقتصاد می‌شود.

وی افزود: غیر از سهام شستا باید سایر شرکت های بزرگ نیز واگذار شوند زیرا بسیاری از شرکت های بزرگ دارای ساختمان ها و ادارات زیادی هستند و اگر واگذار شوند ساختارهای آن ها نیز اصلاح شده و شاهد کاهش تصدی گری دولت و واگذاری بسیاری از امور به بخش خصوصی خواهیم بود.

نایب رییس اول اتاق اصناف تهران با بیان اینکه تجربه این سال ها نشان داده است که دولت تاجر خوبی نیست و باید برنامه ریز باشد و زیرساخت ها را فراهم کند، تاکید کرد: واگذاری سهام شرکت های بزرگ دولتی از برنامه های ویژه دولت در سالی که جهش تولید نامگذاری شده، است و باید این اتفاق به شیوه ای درست و  دقیق رقم بخورد.

تولیدات شستا هم بورسی شود

وی در ادامه به شفاف سازی و خرید و فروش کالاهای تولیدی از سوی تولیدکنندگان و تحقق واقعی جهش تولید به کمک بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: هر چه شفافیت در اقتصادمان بیشتر باشد، شرکت هایی که سالم کار می کنند پر و بال گرفته و تشویق می شوند، از این رو ورود کالاهای تولیدی شرکت های بزرگ زیر مجموعه شستا و سایر تولیدکنندگان کشور به بورس کالا نیز در رونق و جهش تولید موثر خواهد بود.

مشاور وزیر صنعت در اتاق اصناف کشور با تاکید بر نقش بورس کالا در شفافیت اقتصادی گفت: ورود محصولات به بورس کالا، از نابرابری ها جلوگیری می‌کند به نحوی که معاملات در شفافیت و رقابت انجام می شود و به طور طبیعی در هر بازاری امکان رقابت عادلانه وجود داشته باشد، زمینه رشد صنایع و تولید مهیا می شود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcbs8b0.rhb98piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین