تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۳
جالب است ۰
پرتفوی بورسی شرکت سرمایه گذاری پردیس یک هزار و ۱۹۷میلیارد و۳۸۳میلیون ریال افزایش یافته است.
رشد ۱.۱۹هزار میلیارد ریالی پرتفوی بورسی شرکت سرمایه گذاری پردیس
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،شرکت سرمایه گذاری پردیس در صورت های مالی یکساله خود اعلام کرد که پرتفوی بورسی شرکت یک هزار و ۱۹۷میلیارد و۳۸۳میلیون ریال افزایش یافته است.

 شرکت سرمایه گذاری پردیس در صورت‌های مالی یکساله منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸، با سرمایه یک هزار و ۲۵۰میلیارد ریالی سود هرسهم را ۵۴۹ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته ۴درصد افزایش یافته است.

این شرکت سود عملیاتی دوره مورد گزارش را ۸۱۸میلیارد ریال، سود خالص را ۶۸۶میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۷۶۹میلیارد ریال اعلام کرده است.

از سوی دیگر «پردیس» در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس از رشد یک هزار و ۱۹۷میلیارد و۳۸۳میلیون ریالی پرتفوی خود خبر داد. در این پرتفوی بهای تمام شده با افزایش ۳۸۲میلیارد و ۷۵میلیون ریالی به یک هزار و۸۹۷میلیارد ریال رسید. همچنین ارزش بازار این شرکت با افزایش یک هزار و ۵۹۸میلیارد ریالی به ۳هزار و ۹۵میلیارد ریال بالغ شد.

«پردیس» طی یکسال مالی کل مبلغ سهام واگذار شده را دو هزار و ۲۳۹میلیارد ریال اعلام کرد که از این محل به سود ۴۰۹میلیارد و۳۱۹میلیون ریال دست یافته است. همچنین در این دوره سهام بورسی خریداری شده را مبلغ یک هزار و ۴۵۳میلیارد و ۲۲میلیون ریال اعلام کرد.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdccseqe.2bq0e8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین