تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۵
جالب است ۰
بیمه‌مان شکل اصلاح‌شده‌ای از بیمه جامع عمر و پس‌انداز بیمه ایران است که اصلاحاتی روی آن انجام شده و تبدیل به یک محصول ویژه و خاص شده است.
بیمه ایران معین، محصولی جدید در صنعت بیمه کشور را ارایه کرد
مدیر عامل شرکت بیمه ایران معین از ارایه تازه‌ترین طرح بیمه‌ای بیمه ایران تحت عنوان “بیمه مان” خبر داد و گفت: از آنجایی که این محصول به نام بیمه ایران است و بیمه ایران معین هم متعلق به این شرکت دولتی است ما نیز این مجوز را داریم که بیمه زندگی مان را در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی ارائه کنیم.

ابراهیم حمیدی در گفت و گو با سرمایه گذاری آنلاین، در مورد ویژگی‌های “بیمه‌نامه زندگی مان” اضافه کرد: بیمه‌مان شکل اصلاح‌شده‌ای از بیمه جامع عمر و پس‌انداز بیمه ایران است که اصلاحاتی روی آن انجام شده و تبدیل به یک محصول ویژه و خاص شده است.

وی در ادامه عدم محدودیت سنی و انعطاف‌پذیری در پرداخت حق بیمه، پوشش رایگان فوت در اثر حادثه، پوشش تکمیلی درمان سرطان و ارائه پوشش‌های اصلی و تکمیلی بیمه‌نامه در صورت تاخیر یا عدم پرداخت حق بیمه را از جمله این ویژگی‌ها عنوان کرد

مدیر عامل بیمه ایران معین در ادامه به پرداخت بیش از 200 میلیارد ریال خسارت در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی توسط شرکت بیمه ایران معین اشاره کرد و اظهار داشت، از این مبلغ بالغ بر 47 میلیارد ریال خسارت در شعبه قشم پرداخت شده است. ابراهیم حمیدی افزود: با توجه به اهتمام دولت تدبیر و امید به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، شرکت بیمه ایران معین به عنوان ابزار کارآمد، موثر و فعال که 100 درصد سهام این شرکت متعلق به بیمه ایران و در اختیار دولت است وظیفه دارد در راستای حمایت از پروژه‌ها و طرح‌های دولت از طریق ارائه بیمه نامه‌های مربوطه در این راستا گام بردارد. وی با عنوان اینکه بیمه ایران معین بزرگ‌ترین شرکت بیمه‌ای مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی است و در این محدوده فعالیت می‌کند افزود: این شرکت خود را مسئول و موظف می‌داند با ارائه پوشش‌های بیمه‌ای کامل، مناسب و مورد نیاز فعالان اقتصادی از جمله شرکت‌های تولیدی، صنعتی، تجاری و خدماتی، اعم از بخش خصوصی و عمومی که در مناطق آزاد سرمایه‌گذاری می‌کنند مورد حمایت و آنها را پشتیبانی خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت بیمه ایران معین هدف این شرکت بیمه‌ای را، صیانت از سرمایه مشتریان و ایفای تعهدات در قبال آنها دانست و اظهار داشت: این شرکت در سال گذشته در مناطق آزاد قشم، کیش، چابهار، اروند، ارس، انزلی و عسلویه بالغ بر 200 میلیارد ریال خسارات پرداخت کرده که این خسارت‌ها شامل خسارت‌های جانی و مالی بوده است.

حمیدی با عنوان اینکه در سال گذشته نیز در جزیره قشم بالغ بر 47 میلیارد ریال خسارت‌های مالی و جانی پرداخت شده تصریح کرد: از ابتدای سال جاری نیز در جزیره قشم بالغ بر 120 میلیارد ریال خسارت پرداخت شده و تعداد قابل توجهی پرونده ناقص در دست اقدام است که به محض تکمیل شدن این پرونده‌ها در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه براساس تقسیم کار که بیمه ایران با این شرکت انجام داده است تمامی شعب تحت واحد شرکت بیمه ایران در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی به بیمه ایران معین تحویل خواهد شد، گفت: پس از افزایش محدوده منطقه آزاد تجاری اروند به آبادان و خرمشهر، بیمه ایران معین از مهر ماه سال جاری با تحویل گرفتن شعب خرمشهر، آبادان، بندر امام و ماکو از شرکت بیمه ایران فعالیت خود را در این مناطق آغاز و گسترده کرده است.

عضو شورای راهبردی بیمه ایران  در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به مزیت‌های رقابتی که در خدمات بیمه ایران معین وجود دارد، بیمه‌گذاران در مناطق آزاد یاد شده از مزایای بیمه‌ای شرکت بیمه ایران معین بهره‌مند شوند.

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcfa.dvww6djiig.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین