تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۷
جالب است ۰
/رقابت‌های جودو قهرمانی نوجوانان کشور/

لرستان قهرمان شد؛ جایگاه سوم به زنجانی‌ها رسید

تیم دختران لرستان توانست عنوان نخست رقابت‌های جودو قهرمانی نوجوانان کشور را که به میزبانی زنجان برگزار شد، از آن خود کند.
لرستان قهرمان شد؛ جایگاه سوم به زنجانی‌ها رسید
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،چهاردهمین دوره مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان کشور در بخش دختران با حضور 260 ورزشکار به میزبانی سالن شش‌هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد که در پایان این دوره از رقابت‌ها تیم لرستان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

بعد از تیم دختران لرستان که با کسب 3 مدال طلا و یک برنز بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات ایستاد، تیم اصفهان با تصاحب 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز در جایگاه نایب‌قهرمانی ایستاد و تیم زنجان نیز که میزبانی این مسابقات را عهده‌دار بود، با یک مدال طلا و یک نشان برنز سوم شد.

برای تیم جودو دختران زنجان، ثنا خدایی و پریسا نوری در وزن منهای 44 کیلوگرم به ترتیب موفق به کسب مدال طلا و برنز شدند. زینب پیری و زهرا خوشکام نیز در وزن منهای 63 کیلوگرم علی‌رغم شایستگی‌هایی که داشتند در جایگاه پنجم ایستادند و مریم مرادی در وزن منهای 48 کیلوگرم به همراه مهدیس مقدم در وزن منهای 44 کیلوگرم نیز رتبه هفتم را از آن خود کردند.

گفتنی است، سی و نهمین دوره مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان کشور در بخش پسران نیز از فردا (15 مهرماه) به میزبان زنجان برگزار خواهد شد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcepv8n.jh8nzi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین