تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۸
جالب است ۰
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است در صورتی که لوازم خانگی ایرانی از کیفیت مناسبی برخوردار باشند حتی با حضور شرکت‌هایی مانند "ال جی" و "سامسونگ" نیز مردم به سراغ این کالاها نمی‌روند.
افزایش کیفیت لوازم خانگی، بازار را از حضور محصولات خارجی بی‌نیاز می‌کند
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، محمدحسین فرهنگی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به ضرورت حمایت از تولید لوازم خانگی در کشور، گفت: در حال حاضر که واردات لوازم خانگی ممنوع شده باید استفاده از حداکثر توان داخل در دستور کار تولیدکنندگان قرار گیرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: در قانون حداکثر استفاده از توان تولید داخل، تولیدکنندگان ملزم شده‌اند درصد ساخت داخل را روی کالاها نصب کنند یعنی باید با التصاق برچسب، میزان استفاده از مواد اولیه، قطعات داخل و ... به نمایش درآید.

مواد اولیه مورد نیاز تولید لوازم خانگی در کشور موجود است

وی با بیان اینکه مواد اولیه مورد نیاز تولید لوازم خانگی در کشور موجود است، اظهار کرد: حتی تولید قطعات موردنیاز نیز در کشور ممکن است چراکه تکنولوژی پیچیده‌ای برای تولید قطعات مورد نیاز نیست و تحقق این امر تنها در گرو اهتمام ویژه تولیدکنندگان است.

رقابت همبستگی مستقیمی با کیفیت دارد و هر محصولی که فاقد کیفیت است علاوه براینکه بازار خود را از دست می دهد، زمینه حضور سایر محصولات برند در بازار را نیز از بین می‌برد
حلقه‌های مفقوده تولید شناسایی شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه باید حلقه‌های مفقوده تولید شناسایی شود، خاطرنشان کرد: رقابت همبستگی مستقیمی با کیفیت دارد و هر محصولی که فاقد کیفیت است علاوه براینکه بازار خود را از دست می دهد، زمینه حضور سایر محصولات برند در بازار را نیز از بین می‌برد.

تولیدکنندگان داخلی باید تمام توان خود را برای افزایش کیفیت لوازم خانگی به کار برند

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه تولیدکنندگان داخلی باید تمام توان خود را برای افزایش کیفیت به کار برد، خاطرنشان کرد: بالا بودن قیمت تمام شده محصولات وارداتی به دلیل رشد ارزهای خارجی از یک سو و قدرت خرید پایین مصرف کننده ایرانی از سوی دیگر باعث می‌شود در صورت تمایل شرکت‌های خارجی به حضور در بازار ایران، استقبال چندانی از این محصولات نشود.

مردم استقبالی از خرید محصولات سامسونگ و ال جی نمی‌کنند اگر....

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورتی که لوازم خانگی ایرانی از کیفیت مناسبی برخوردار باشند حتی با حضور شرکت‌هایی مانند "ال جی" و "سامسونگ" نیز مردم به سراغ این کالاها نمی‌روند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdceno8n.jh8xxi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین