تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۲
جالب است ۰
سفیر اسپانیا در تهران گفت: بانک های اسپانیایی برای ضمانت قراردادهای صنعت پتروشیمی ایران اعلام آمادگی کرده اند و در آینده نزدیک امکان فاینانس و تجارت از طریق بانک های اسپانیا با شرکت‌های اروپایی فراهم خواهد شد.
امکان تجارت ایران با اسپانیا به زودی فراهم می شود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،«ادواردو بوسکت» در دیدار با «مرضیه شاهدایی» معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی گفت: علاقمند به ایجاد یک چارچوب برای سرعت بخشیدن به فرایند ایجاد ارتباط بین شرکت های اسپانیایی و ایرانی هستیم که در زمینه فاینانس، سرمایه گذاری و صادرات همکاری های گسترده ایجاد شود.
وی با بیان اینکه مهم است مشکلات برطرف شود و ساختار همکاری‌ها شکل ‌گیرد، تاکید کرد، ما به ایجاد قراردادهای مختلف اصرار داریم.
مرضیه شاهدایی نیز در این دیدار گفت: پروژه های مختلفی برای سرمایه‌گذاری در ایران وجود دارد و اگر دولت اسپانیا اطلاعات کاملی از شرکت های متقاضی سرمایه گذاری در ایران به ما ارائه دهد، می توانیم همکاری‌های گسترده میان شرکت‌های ایرانی و اسپانیایی را امکان پذیر کنیم.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز شنبه با حضور بیش از چهار هزار شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ٨٠ هزار متر مربع آغاز به‎کار کرد.
با توجه به این‎که بسیاری از شرکت‎ها نماینده یک هلدینگ و یا مجموعه‎ای مشتمل بر چند شرکت هستند، در این نمایشگاه، یک هزار و 16 غرفه داخلی به نمایندگی از حدود ٢ هزار و ٥٠٠ شرکت و ٨١١ غرفه خارجی به نمایندگی از حدود یک هزار و ٥٠٠ شرکت از ٣٧ کشور دنیا شرکت کرده‌اند.
کشورهای چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، روسیه، ژاپن، هلند، اتریش، کره جنوبی و استرالیا به صورت پاویون در نمایشگاه شرکت کرده اند و شرکت‎های معتبر فعال در صنعت نفت در قالب غرفه‎ یا با اعزام تیم کارشناسی خود، در این نمایشگاه حاضرند.
در بخش خارجی، شرکت‎های آلمانی با در اختیار گرفتن سه هزار متر مربع، بیشترین فضا و چینی‎ها بیشترین تعداد شرکت‎های حاضر را به خود اختصاص داده‎اند.
نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از لحاظ وسعت و تعداد شرکت‎کنندگان، نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه و پنجمین نمایشگاه در سطح دنیا به شمار می‎آید؛ از لحاظ تعداد شرکت‎های خارجی حاضر در نمایشگاه بیست و دوم پس از چین، ایتالیا، هلند، فرانسه و انگلیس در رتبه‎های بعدی قرار دارند.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح روز شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و عصر روز سه‎شنبه (١٩ اردیبهشت‎ماه) به کار خود پایان می دهد. ساعت بازدید هر روزه از ١٠ صبح تا ١٨ بعدازظهر است .

منبع: شرکت ملی صنایع پتروشیمی

https://sarmayegozarionline.ir/vdcg.x9nrak9x3pr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین