تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۱
جالب است ۰
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: ازروز دوشنبه یک گروه ۸ نفره از ایران ایر در فرانسه هستند تا پس از انجام بازرسی های لازم، هواپیماهای ای تی آر را تحویل بگیرند.
ای‌تی‌آرها۳هفته دیگر به ایران می‌رسد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،فرهاد پرورش درباره زمان ورود ۴ فروند هواپیمای ای تی آر خریداری شده ایران ایر به کشور، اظهار کرد: این هواپیماها قطعا تا ۳ هفته آینده به ایران می آیند.

مدیرعامل هما ادامه داد: در حال حاضر ۸ تن از نیروهای ایران ایر شامل خلبان، نیروی تعمیر و نگهداری و نیروهای حقوقی برای اجرای مسائل مالی و حقوئقی میان دو شرکت هما و ای تی آر در فرانسه به سر می برند.

وی با بیان اینکه مأموریت این گروه، انجام عملیات پذیرش (acceptance) این ۴ فروند هواپیما است، افزود: گروه اعزامی ما به فرانسه، علاوه بر بازرسی بدنه هواپیما، قطعات داخلی، موتور، صحت نگارشی بدنه‌نوشته‌ها و لوگوی هما، دکوراسیون داخلی و سایر آپشن ها، به بررسی مدارک اصلی این هواپیماها می پردازند.

پرورش این اقدام را کاملا منطبق با مقررات جهانی دانست و گفت: گروه بازرسی هواپیماها، از روز دوشنبه این هفته در فرانسه به سر می برند و امروز سومین روز کاری آنهاست. این گروه تا تحویل کامل هواپیماها و پرواز ۴ فروند ای تی آر به ایران، در فرانسه باقی خواهند ماند.

مدیرعامل تنها شرکت هواپیمایی دولتی کشور، تأکید کرد: ممکن است در طول بازرسی و انجام پروازهای چک، مسائل، ایرادات و مشکلاتی در هواپیماها دیده شود که همکاران اعزامی هما به فرانسه، آنها را به گروه سازنده هواپیما گوشزد خواهند کرد. چون اگر ایرادی در هواپیماها بعد از تحویل نهایی و پرواز به ایران دیده شود، آنها از پذیرفتن آن طفره خواهند رفت.

وی از دیگر اقدامات گروه اعزامی هما به فرانسه را  اجرای امور مالی، اداری و حقوقی مرتبط با تحویل هواپیماها با شرکت ای تی آر عنوان کرد. ضمن اینکه قرار است این گروه قطعات یدکی هواپیما را نیز تهیه و با همین هواپیماها به ایران حمل کنند.

منبع: مهر

https://sarmayegozarionline.ir/vdcc.eqpa2bqsola82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین