تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۴
جالب است ۰
مدیرعامل بورس تهران در خصوص دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه بیان کرد: شرکت‌های گوناگون به‌ویژه شرکت‌هایی که در زمینه ‌آی‌تی فعالیت می‌کنند، توانمندی‌های خود در حوزه صنعت و خدمات بازار مالی را ارائه و از جدیدترین دستاوردهای خود رونمایی می‌کنند.
نقش اصلی فاینکس، فرهنگ سازی بازار سرمایه است
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، علی صحرائی گفت: بورس تهران هر سال برای معرفی بازار سرمایه و بالاخص بورس، حضور فعالی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه دارد. امسال نیز این شرکت در  20 عنوان کارگاه آموزشی با نگاه ویژه به ابزارهای جدید شامل اوراق اختیار معامله، اختیار فروش تبعی، آتی سبد سهام، فروش استقراضی، وارانت، موضوع اصول و فرآیند سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه و... برگزار می کند.

مدیرعامل بورس تهران اظهار داشت: از دیگر موارد قابل توجه در  فاینکس 2019، ارائه تغییرات مقررات بین‌المللی برای شرکت‌کنندگان است. این نمایشگاه مزیت‌های زیادی برای شرکت‌های بزرگ دارد.

صحرائی در پایان ابراز امیدواری کرد در سالی که به نام "رونق تولید" نامگذاری شده، بورس با حداکثر شفافیت و نقدشوندگی در تامین مالی بنگاه های اقتصادی و رشد اقتصادی کشور بیش از پیش سهیم باشد.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcjaxex.uqemhzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما