تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴
جالب است ۰
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس خبر داد:

۴۰ درصد منابع بانکی باید به صنعت اختصاص یابد

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قانون بانک ها موظف هستند ۴۰ درصد از منابع خود را به حوزه صنعت اختصاص دهند.
۴۰ درصد منابع بانکی باید به صنعت اختصاص یابد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،محمدحسین فرهنگی روز دوشنبه در نشست بررسی وضعیت صنعتی و معدنی آذربایجان شرقی و در جمع کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک‌های صنعتی و مدیران انجمن‌های تخصصی صنعتی، افزود: عملکرد بانک ها در این زمینه قابل بررسی و البته ارزیابی است.

وی با اشاره به فشارها و تحریم‌های ظالمانه استکبار آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اکنون با وجود فشارها و تحریم‌های ظالمانه، جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان جایگاه تاثیرگذاری دارد و روز به روز به قدرت خود می افزاید.
فرهنگی اضافه کرد: برای رفع مشکلات اقتصادی کشور، ایجاد کارگروه توسعه سرمایه گذاری و پیشرفت با هدف ریشه یابی مشکلات و یافتن راه حل و غلبه بر بحران‌ها از سوی مسئولان اجرایی ضروری است.
وی به ظرفیت های فراوان و وسیع معدنی آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: با توجه به ماده 43 قانون برنامه ششم توسعه، گردش مالی مرتبط با ذخایرمعدنی هر استان باید در همان محل انجام شود.
فرهنگی از مسئولان استانی خواست تا تمهیدات و مقدمات لازم و کافی برای بهره مندی از منابع و گردش مالی معادن را فراهم کنند.
به گزارش ایرنا، معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز در این نشست با اشاره به وجود یکهزار و 500 طرح صنعتی در دست اجرای استان با پیشرفت‌‎های فیزیکی متفاوت، مهمترین چالش سرمایه گذاری صنعتی در این خطه را تامین برق در شهرک های صنعتی و محل طرح ها بیان کرد.
رضا عین الله زاده افزود: از این تعداد طرح، 750 مورد با پیشرفت فیزیکی بالا و در مرحله استقرار ماشین آلات قرار دارد که به محض اتمام طرح ها باید برق مطمئن در اختیار آن‌ها قرا بگیرد .

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdcfmtdj.w6dmyagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین