تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۸
جالب است ۰
براساس آمار سازمان هدفمندی یارانه‌ها تا ۱۳ آذر ماه سال جاری مردم بیش از ۲۸ هزار میلیارد تومان یارانه نقدی دریافت کردند و سهم سلامت در مجموع حدود ۲۲ درصد بوده است.
یارانه بگیران تا آذر ماه چقدر یارانه دریافت کردند+جزئیات
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، براساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها تا 13 آذر ماه سال جاری سهم این سازمان از یارانه‌ها بیش از 69 هزار و 860 میلیارد تومان بوده و براساس آمار 13 هزار و 565 هزار میلیارد تومان شرکت‌ها نسبت به مبلغ مصوب بدهی دارند.

به علاوه بالغ بر 19 هزار و 418 میلیارد تومان از درآمد‌ها به حساب شرکت‌های مذکور در تبصره 14 قانون بودجه بازگشت داده شد و طبق آمار‌ها 36 هزار و 876 میلیارد تومان به مصارف سازمان هدفمندی اختصاص یافته است.

این در حالی است که جمع کل دریافتی‌ها در بخش منابع 98 هزار و 834 میلیارد تومان در نظر گرفته شد علاوه بر این اجازه داده شد مبلغ 11 هزار میلیارد تومان از محل فروش فرآورده‌های نفتی به سقف منابع در جدول افزوده شود و در مصارف هزینه گردد.

واریزی شرکت‌ها به حساب رابط خزانه تا تاریخ مذکور بدون در نظر گرفتن مجوز 11 هزار میلیارد تومانی عملکرد 80 درصدی دارد، در صورتی که عدم تحقق ناشی از کاهش حجم صادرات فرآورده‌ها باشد باید به این مسئله در برآورد منابع سال 98 توجه شود، زیرا منابع موضوع این بند در لایحه بودجه سال آینده افزایش قابل توجهی دارد.

مصارف سازمان هدفمندی یارانه‌ها نشان می‌دهد حدود 28 هزار و 29 میلیارد تومان یارانه نقدی پرداخت شد و به طور میانگین پرداخت هر ماه یارانه 3 هزار و 503 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است و البته برای امنیت سبد غذایی یا همان یارانه غیرنقدی 890 میلیارد تومان مصرف شده است.

در این میان سازمان بهزیستی و کمیته امداد مصارف هدفمندی بودجه 97 بالغ بر 3 هزار و 642 میلیارد تومان دریافت کردند و بخش بهداشت و سلامت بیش از 850 میلیارد تومان پرداخت شد که ردیف مربوط به بهداشت و سلامت مردم تنها 22 درصد پرداختی داشته است.

گفتنی است، هزینه کرد یارانه نان و خرید تضمینی گندم رقم 3 هزار و 300 میلیارد تومان است و در مجموع کل مصارف 36 هزار و 712 میلیارد تومان بوده است.

 



https://sarmayegozarionline.ir/vdciz5a5.t1apy2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین