تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۱
جالب است ۰
پس از آن که مجلس انگلیس با لایحه پیشنهادی دولت این کشور در خصوص بریگزیت مخالفت کرد، بیشتر بورس‌های آسیایی وارد محدوده قرمز شدند.
واکنش منفی بورس‌های آسیا به رای مجلس انگلیس
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، پس از صعود دیروز بورس‌های آسیایی، در معاملات امروز و به دلیل رای منفی مجلس انگلیس به لایحه پیشنهادی دولت در خصوص خروج این کشور از اتحادیه اروپا، بیشتر شاخص‌های مهم روندی نزولی در پیش گرفتند.

در استرالیا شاخص " اکسجو" با 0.1 درصد کاهش و در ژاپن شاخص "نیک کی 225" با 0.7 درصد کاهش به کار خود خاتمه دادند. اکنون نگاه سرمایه‌گذاران به جلسه رای اعتماد مجلس به نخست وزیر انگلیس است که جایگاهش با رای‌گیری دیروز متزلزل شده است.

نیک توئیدال، تحلیل گر بازار سهام در موسسه " راکوتن سکیوریتیز" گفت: انتظار نوسان بیشتری در بازارهای سهام و ارزی در روزهای آینده می رود.

در چین شاخص " شانگهای کامپوزیت" با زیان 0.11 درصدی و در هنگ کنگ شاخص " هانگ سنگ" با زیان 0.19 درصدی به کار خود خاتمه دادند.

بازدهی اوراق قرضه 10 ساله وزارت خزانه‌داری آمریکا در مقایسه با روز قبل نسبتا بدون تغییر و در سطح 2.709 درصد باقی ماند. در بازار نفت، هر بشکه نفت خام " وست تگزاس اینترمدیت" با 0.6 درصد کاهش به 51.81 دلار رسید و هر بشکه نفت خام دریای شمال با 0.5 درصد کاهش به ازای 60.34 دلار مبادله شد.

طلا برای تحویل فوری با 0.1 درصد افزایش به 1291.30 دلار رسید تا به رکورد هفت ماه اخیر خود نزدیک‌تر شود.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcdnf0o.yt0xj6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما