تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۷
جالب است ۰
روز پرالتهاب بازار با توقف شاخص در ارتفاع ۱۸۴ هزار و ۸۵ واحد به پایان رسید.
یک شایعه بورس را ملتهب کرد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،در پایان معاملات روز جاری شاخص کل با بیشترین تاثیر از افت نمادهای فولاد، فملی، پارس، کچاد، با افت 1475 واحدی روبرو شد. رفتار هیجانی بازار و افت قیمتی سنگین نمادها از سقف تا کف مجاز قیمتی از رویدادهای جالب توجه روز جاری بود.

طی معاملات روز جاری لمس محدوده های مقاومتی سرسخت که با شایعاتی مبنی بر تغییر رویه خرید اعتباری در بازار سهام همراه شد عکس العمل شدیدی را در پی داشت که پس از تکذیب این شایعات نیز همچنان جو منفی بازار پابرجا بود.
روز جاری فشار فروش اکثر نمادهای بازار را با سرعت زیادی به سمت محدوده های منفی حرکت داد و در گروه های خودرو، انبوه سازی، فراورده های نفتی، محصولات شیمیایی، فلزات اساسی و دیگر گروه های بازار شاهد هیجان شدید فروش بودیم. با توجه به وضعیت نموداری شاخص بیشتر از این حرکت منفی، رشد سنگین نمادها در ابتدای بازار غیر طبیعی بود و به نظر می رسد روند فعلی تا حدود زیادی منطبق با سناریوی اصلاحی بازار باشد که البته در نمادهای با پشتوانه بنیادی چندان عمیق نیز نخواهد بود.
امروز نوسان شدیدی در نماد شپنا شاهد بودیم که مجددا با افزایش تقاضای مناسب به صف خرید رسید. حجم معاملات این نماد از 100 میلیون سهم نیز فراتر رفت  و  بقیه نمادهای گروه را نیز با افزایش تقاضا مواجه کرد.
گفتنی است مادامیکه شاخص کل، بالای محدوده 165000 واحد قرار داشته باشد، روند کلی بازار صعودی است و میتوانید بدون نگرانی، سهام خوب بازار را در سبد خود با دید میان مدت نگهداری کنید.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcevn8x.jh8xpi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین