تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۸
جالب است ۰
آمار ۴ ماهه نشان می‌دهد که شرکت‌های دولتی در این مدت زیان ثبت کرده و مالیاتشان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۸.۶ درصد کاهش یافت.
مالیات شرکت‌های دولتی ۳۸ درصد کاهش یافت
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین، وضعیت آمارهای بودجه عمومی در چهار ماه نخست سال جاری نشان می‌دهد دریافت مالیات از اشخاص حقوقی 17 درصد کاهش یافته است.بر این اساس 8 هزار و 120 میلیارد تومان مالیات اخذ شده که در مدت مشابه سال قبل 9 هزار و 800 میلیارد تومان بوده است.

آمارها نشان می‌دهد مالیات علی‌الحساب اشخاص دولتی با کاهش 51.7 درصدی به 770 میلیون تومان رسیده همچنین مالیات اشخاص حقوقی غیردولتی نیز 6 هزار و 250 میلیارد تومان بوده که با کاهش 2.6 درصدی همراه است.

عملکرد شرکت‌های دولتی حکایت از ثبت زیان صورت‌ مالی‌ آنها خبر می‌دهد. طبق آمار مالیات این بخش هزار و 90 میلیارد تومان بوده که با افت 38.6 درصدی همراه است.

در بخش مالیات بر درآمد با 5 هزار و 990 میلیارد تومان درآمد ثبت شده که 11.9 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد دارد.

مالیات حقوق کارکنان بخش عمومی 2.5 درصد و بخش خصوصی 8.6 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

2 هزار و 180 میلیارد تومان مالیات مشاغل با رشد 19 درصدی گزارش شد. مالیات بر ثروت نیز هزار و 130 میلیارد تومان با رشد 35.5 درصدی ثبت شده است.

در مجموع بالغ بر 15 هزار و 240 میلیارد تومان در این مدت مالیات مستقیم جمع‌آوری شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 4.6 درصدی روبه‌رو بوده است.

https://sarmayegozarionline.ir/vdcbg8bf.rhbfspiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از شاخص بورس تا انتهای سال
بیش از دو میلیون
کمتر از دو میلیون
آخرین عناوین