تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۸
جالب است ۰
شاخص کل بورس تهران امروز با رشد ۴۷۶۴ واحدی، به رقم ۱۴۶۹۹۸ واحد رسید. نمادهای فولاد ، کگل و فملی بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند.
بورس در آستانه ورود به کانال ۱۴۷ هزار واحدی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری آنلاین،نماگر بازار امروز با ثبت رشد قابل توجه 3.35 درصدی در آستانه ورود به کانال 147 هزار متوقف شد.

ارزش معاملات خرد در بورس تهران امروز معادل 947 میلیارد تومان به ثبت رسید که بیشترین ارزش معاملات مربوط به نمادهای فولاد، وصندوق و شپنا بود.
پالایشی ها پس از بازگشایی خوب امروز با تقاضای مناسبی همراه بودند. در این گروه شراز در صدر تقاضا با صف خرید در 3195 تومان روبه رو شد. معاملات شاوان در محدوده 9 درصد مثبت 2530 تومان دنبال شد و شپنا با معاملات 23 میلیاردتومانی پرارزش ترین نماد گروه بود. از طرفی شبندر در 11657 ریال و شاوان در 25602 ریال به صف خرید رسیدند.
در بین قطعه سازان خموتور، خریخت، خاذین، خچرخش، خکمک، خرینگ در صدر تقاضا با صف خرید همراه بودند. خاور هم در 658 ریال از تقاضای خرید 20 میلیون سهمی برخوردار شد.
در پایان معاملات امروز نمادهای تیپیکو جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورت های مالی و ثمسکن جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور اصلاح اساسنامه متوقف خواهند شد. وپترو هم به دلیل نوسان بیش از 20 درصد قیمت متوقف شد.  دو نماد سرود و شلعاب نیز به دلیل تغییرات بیش از 50 درصد قیمت جهت برگزاری کنفرانس متوقف شدند.

https://sarmayegozarionline.ir/vdccisq1.2bq108laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین