تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۰
جالب است ۰
نتایج بیست و چهارمین دوره آزمون های حرفه ای بازار سرمایه امروز اعلام شد.
نتایج بیست و چهارمین دوره گواهی نامه های حرفه ای بازار سرمایه اعلام شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین و به نقل از سنا، اداره امور گواهی نامه های حرفه ای اعلام کرده که متقاضیان برای مشاهده کارنامه باید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، وارد پروفایل شخصی خود شده و در قسمت آزمون های من بر روی لینک مشاهده کارنامه کلیک کنید.

به علاوه در صورتی که نام کاربری و یا رمز عبور خود را فراموش کرده اید، از طریق لینک بازیابی اطلاعات ورود به حساب کاربری اقدام کنید. این موارد از طریق تلفن همراه و یا ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.

در عین حال، همان گونه که در پایین کارنامه مشاهده می کنید برای قبولی در آزمون بایستی حتما نمره کل و حد نصاب تمامی دروس را کسب نموده باشید. اخذ هر کدام به تنهایی نشانگر قبولی شما در آزمون نیست.

افرادی که در آزمون های اصول بازار سرمایه و تحلیل گری بازار سرمایه، نمره کل را اخذ نموده باشند و تنها در یک درس (به جز درس مقررات اصول بازار سرمایه و درس لغات تخصصی زبان انگلیسی و مقررات تحلیل گری بازار سرمایه) حداقل نصف حد نصاب آن درس را کسب نموده باشند، به عنوان مشروط تک درس شناخته شده و بایستی در دوره های آموزشی ویژه آن درس شرکت نموده و پس از طی دوره و تایید مبادی ذیربط، گواهی نامه مربوطه به آنان اعطا خواهد شد. یادآوری می شود این افراد تا زمانی که در دوره های آموزشی شرکت ننمایند، اجازه ثبت نام در آزمون های بالاتر همانند تحلیل گری بازار سرمایه را نخواهند داشت.

پذیرفته شدگان این دوره بایستی حداکثر تا 31 شهریورماه سال 1394 فارغ التحصیل شوند. لذا در صورتی که پس از این مهلت، فراغت از تحصیل حاصل شود، آزمون فرد ملغی شده و گواهی نامه مربوطه صادر نخواهد شد.

افرادی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری، در رشته های مرتبط از قبیل گرایش های مالی رشته مدیریت، حقوق مالی، مهندسی مالی، حسابداری و اقتصاد بوده و معدل آنها بالاتر از 15 باشد، در صورت شرکت در آزمون مقررات (شامل مقررات اصول بازار سرمایه و معامله گری) و کسب حد نصاب 40 و در خصوص سایر رشته ها، در صورت موفقیت در آزمون مقررات (شامل مقررات اصول بازار سرمایه و معامله گری) و کسب حد نصاب 40 با پیش نیاز گواهی نامه اصول بازار سرمایه و شرکت در دوره های آموزشی مربوطه، می توانند به عنوان معامله گر شروع به فعالیت نمایند. سازمان برای این افراد گواهی نامه صادر نخواهد کرد و تنها گواهی طی دوره از سوی نهاد آموزش دهنده صادر خواهد شد. بنابر این پذیرفته شدگان آزمون معامله گری بازار سرمایه نیازی به ارسال مدارک به سازمان نداشته و باید مدارک خود را به نهاد آموزش دهنده ارایه کنند.

یادآوری می شود افرادی که با شرایط بند 6 موفق به اخذ گواهی نامه معامله گری بازار سرمایه می شوند، در صورتی که بخواهند در آزمون های دیگر شرکت نمایند، بایستی ابتدا در آزمون اصول بازار سرمایه شرکت و شرایط پذیرش آن را احراز نمایند.

پذیرفته شدگان لازم است مدارک مشروحه زیر را حداکثر تا دوم اردیبهشت 94 به اداره آموزش و امور گواهی نامه های حرفه ای ارسال کنند.

مدارک مورد نیاز جهت صدور گواهی نامه

کپی برابر با اصل شده مدرک فارغ التحصیلی (این کار بایستی در دفاتر اسناد رسمی انجام شود.)

کپی صفحه اول شناسنامه و کارت ملی (هر دو روی یک صفحه A4 گرفته شود.)

تکمیل و ارسال فرم

توجه:

1) تنها مدرک مورد تایید سازمان، کپی برابر با اصل مدرک فارغ التحصیلی می باشد، بنابر این گواهی اشتغال به تحصیل، کپی کارت دانشجویی، ریز نمرات، دفاعیه و موارد مشابه قابل قبول نبوده و در صورت ارسال ترتیب اثر داده نخواهد شد.

2) افرادی که در حال حاضر مشغول تحصیل می باشند، بایستی از طریق دانشگاه مقطع فارغ التحصیلی، نامه ای مبنی بر فراغت از تحصیل که بیانگر رشته تحصیلی و تاریخ فارغ التحصیلی باشد را به اداره آموزش و امور گواهی نامه های حرفه ای ارایه نمایند.

3) با توجه به حجم بالای کار و به منظور تسریع در انجام امور، از مراجعه حضوری به سازمان خودداری نموده و تنها از طریق پست جمهوری اسلامی ایران نسبت به ارسال مدارک خود اقدام نمایید.

4) به افرادی که پس از مهلت ارسال مدارک، فارغ التحصیل شده و یا مدرک خود را دریافت خواهند کرد، مهلت مجددی داده خواهد شد.

5) مجددا تاکید می گردد پذیرفته شدگان آزمون معامله گری بازار سرمایه نیازی به ارسال مدارک اشاره شده به سازمان نخواهند داشت.

6) با توجه به زمان بر بودن مراحل صدور گواهی نامه های حرفه ای، پس از آماده شدن مدارک، اسامی طی اطلاعیه ای اعلام خواهد شد، لذا به منظور تسریع در انجام امور مربوطه، از تماس و یا مراجعه حضوری خودداری نمایید. (در صورتی که فرم پیوست را تکمیل نموده باشید، گواهی نامه در اسرع وقت برای شما ارسال خواهد شد.)

 

https://sarmayegozarionline.ir/vdca.anuk49nu05k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت بیت کوین تا آخر فروردین ماه 1402
بالای 30 هزار دلار
زیر 20 هزار دلار
آخرین عناوین