تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۴
جالب است ۰
همایش شورای معاونین مالی و اداری کلانشهر ها به همت صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران و با حضور معاون وزیر اقتصاد ، معاونین و مدیران مالی و اداری کلانشهرها در کیش برگزار گردید .
همایش شورای معاونین مالی و اداری کلانشهرها برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گذاری انلاین و به نقل از روابط عمومی صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران در این همایش پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران ، آقای مهندس هاشمی معاون محترم مالی و اقتصادی شهری شهرداری تهران به اعضاء و حضار جلسه بالاخص آقای دکتر خزائی معاون محترم وزیر اقتصاد و رئیس سازمان سرمایه گذاری و اقتصادی و تأمین منابع مالی کشور خیر مقدم عرض نمود و در خصوص کلیات برگزاری نشست های شورا اعلام رهنمود نمودند .

در ادامه آقای دکتر خزائی ضمن ابراز خوشحالی از ایجاد صندوق ذخیره کارکنان در شهرداری تهران به عنوان یک مرکز برنامه ریزی و مدیریت منابع مالی به منظور بالا بردن این نهاد عظیم و خانواده آن ، اعلام داشتند ایجاد چنین تشکیلاتی باعث تقویت بنیه مالی و اقتصادی در کل کشور خواهد شد و در واقع این روش به صورت وسیع تر در جهان تجربه شده و نمونه موفق آن به نام صندوق اوپک تشکیل گردیده است .

ایشان در ادامه توصیه داشتند ، شهرداری های سراسر کشور نسبت به ایجاد یک مرکز متمرکز جهت اداره منابع مالی و معرفی پروژه ها اقدام نمایند و پیشنهاد نمودند شهرداری ها در سراسر کشور با تعامل بیشتر می توانند از منابع مالی داخلی و خارجی استفاده نمایند.

دکتر خزائی در پایان این همایش اعلام آمادگی نمودند که سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصاد کشور می تواند در زمینه های اقتصاد و مشارکت در پروزه ها با استفاده از منابع داخلی و خارجی به صندوق های ذخیره کلانشهر ها کمک نماید .

 
https://sarmayegozarionline.ir/vdcj.8e8fuqe88sfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیش بینی شما از قیمت دلار تا پایان سال جاری
بالای 50 هزار تومان
زیر 40 هزار تومان
آخرین عناوین